„Фемофлор“ е изследването за жените, „Андрофлор“ – за мъжете

Бактериите, причиняващи вагинален или урогенитален дискомфорт, може да бъдат открити само с едно изследване. За жените този тест е „Фемофлор“, а за мъжете – „Андрофлор“.

Фемофлор® е съвременен PCR базиран тест и единствен диагностичен способ, позволяващ комплексен анализ и оценка на вагиналната микрофлора, диагностика на дисбиозни състояния и откриване на полово предавани инфекции. За първи път само с едно изследване е възможно да се установи микробната влагалищна композиция по отношения на всички мироорганизми, населяващи женския влагалищен тракт. Фемофлор е единственият тест, даващ пълна картина на влагалищния бактериален състав, разграничавайки норма от болест.

Вагиналната дисбактериоза е най-широко разпространената инфекция при жените в репродуктивна възраст, като заболяването се свързва с инфертилитет, индукция на спонтанни аборти и проблемна бременност. 84% от жените нямат симптоми, а 40% остават неправилно диагностицирани поради недостатъци на масово използваните диагностични методи. В същото време всяка година една на три жени развива вагинална дисбактериоза.

Андрофлор® пък е единственият комплексен тест за определяне на клинично значимата концентрация на всички микроорганизми, населяващи мъжкия урогенитален тракт. Урогениталните инфекции са най-честата причина за нарушения в репродуктивните функции при мъжете и основен фактор за развитието на стерилитет. Остритите и хронични инфекции увреждат зародишния епител на тестисите, нарушават сперматогенезата и влошат качеството на семенната течност. Липсата на симптоми е причина инфекциите да останат незабелязани и предадени и на половия партньор.

Геника 6

„Геника“ е единствената лаборатория в България, която предлага тези тестове.

Вагиналната дисбиоза е клиничен синдром с полимикробна етиология, резултат от сложните взаимоотношения и динамика между микроорганизмите, част от естествената вагинална микрофлора. Комплексната оценка на микробната композиция в женския репродуктивен тракт е от най-голямо голямо значение за установяване на етиологията на възпалителния процес и избора на подходящо лечение.

84% от жените нямат симптоми, поради което състоянието често остава незабелязано. 40% остават неправилно диагностицирани поради недостатъци на масово използваните диагностични методи.
Промените в нормалната женска микробиота увеличават рисковете за развитие на полово предавани инфекции и водят до негативни последици за женското здраве и репродуктивните функции.

За теста Фемофлор®

Фемофлор® е съвременен Real-Time PCR базиран тест, позволяващ комплексен анализ и оценка на вагиналната микрофлора, диагностика на дисбиозни състояния и откриване на полово предавани инфекции.

Аеробните и анаеробните условно-патогенни микроорганизми присъстват в определени концентрации като компонент на естествената микрофлора в женския урогенитален тракт. Определянето на количеството на тези опортюнистични микроорганизми и тяхното точно съотношение спрямо броя на лактобацилите и общия брой микроорганизми дава информация за цервико-вагиналния статус на пациента, като дефинира норма или болест.

Традиционните, широко използвани, диагностични методи са свързани със субективност при отчитането на резултатите и при разграничаването на норма от дисбактериоза, както и с невъзможност да бъдат култивирани голяма част от анаеробните микроорганизми с ясна етиология в развитието на дисбиозни състояния. Това често е причина за неправилно диагностициране и назначаване на неподходящ метод на лечение, увеличаване на рецидивиращите случаи и произхождащите от това усложнения.

С Фемофлор® за първи път само с едно изследване е възможно да бъде установена цялата микробна композиция и взаимоотношенията между микроорганизмите в женския урогенитален тракт и да се дефинира точно състоянието на пациента - норма или дисбактериоза.

Приблизително 84% от жените с вагинална дисбиоза нямат симптоми

Редовната профилактика предотвратява появата на гинекологични усложнения

Фемофлор® превъзхожда с 40% диагностичната специфичност и чувствителност на конвенционалните диагностични тестове за оценка на бактериална вагиноза. С Фемофлор® може бъде установена цялата микробна композиция и взаимоотношенията между микроорганизмите в женския урогенитален тракт

Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с Вашия гинеколог и да попитате за „ Фемофлор “!

Защо да изберем Фемофлор® или Андрофлор®?

Фемофлор® е бърз, безболезнен и съвременен молекулярно-диагностичен тест за комплексен анализ и оценка на микрофлората в женския урогенитален тракт, за диагностика на дисбиозни състояния и за откриване на полово предавани инфекции. Анализът има голяма информативна стойност и подпомага правилното диагностициране и лечение, както и проследяването на състоянието в хода на лечението.

Андрофлор® е единственият комплексен тест  за определяне на клинично значимата концентрация на всички микроорганизми, населяващи мъжкия урогенитален тракт.

Инфекциите в мъжкия урогенитален тракт са проблем от глобален мащаб и придобиват все по-голямо социално и икономическо значение. Урогениталните инфекции са най-честата причина за нарушения в репродуктивните функции при мъжете и основен фактор за развитието на стерилитет. Остритите и хронични инфекции увреждат зародишния епител на тестисите, нарушават сперматогенезата и влошат качеството на семенната течност. Липсата на симптоми е причина инфекциите да останат незабелязани и предадени и на половия партньор.

Геника 7