Стресът ни завладява ежедневно. Изключително необходимо е да намерим начини, с помощта на които да му противодействаме. Това неминуемо означава, че трябва да отделим и малко време само са себе си – нещо, което все пропускаме да предвидим. 
 
Практиките на дишане са едно от средствата, които винаги помагат. Можем да забавим дишането си като се концентрираме върху него. Така най-лесно бихме могли да се отпуснем. Трябва да вдишваме дълбоко през носа и да издишваме през устата. 
 
Докато поемаме въздух, трябва да броим до 5, да задържим няколко секунди, след което да издишаме, като отново отброяваме до 5. При издишане трябва да визуализираме как стресът и напрежението напускат тялото ни. 
 
Ако изпълним упражнението 10 пъти, ще отпуснем мускулите и нервите си. 
 
Правилният хранителен избор не е за пренебрегване. Дори напротив – той трябва да бъде сред приоритетите ни! Хранейки се правилно, тялото ни е балансирано и здраво, намалява и чувството на тревожност
 
Препоръчително е да ограничаваме консумацията на рафинирана захар, която се открива навсякъде – в сладкиши, газирани напитки. Въглехидратите  повишават нивата на кръвната захар и нарушават начина, по който организмът оползотворява енергията.
NEWS_MORE_BOX
 
Трябва да избягваме кофеина, тъй като прекомерната му консумация може да ни направи нервни и раздразнителни. Препоръката е за пълнозърнести храни, плодове, зеленчуци. Като по-добрият източник на енергия, експертите препоръчват да консумираме нискокалорични белтъчини, като пилешко месо, риба, бобови растения, нискомаслени млечни продукти.
 
Трябва да се стремим да си набавяме и витамини, тъй като някои от тях могат да намалят среса. Такива са витамините B и D.
 
Препоръчително е редовно да извършваме физическа активност. Това е един от най-добрите познати начини, които сигурно намаляват стреса.