По-студените и по-къси зимни дни не бива да са повод да се затваряме вкъщи и да седим единствено през телевизора и компютъра. Зимата също предлага забавления, които успешно се борят със стреса и лошото настроение. Заедно със свежия въздух, можем да подпомогнем здравето, да изградим мускули и да подобрим баланса и издръжливостта
 
Карането на сноуборд е сред чудесните занимания през зимата. При него се използват мускулите на прасците, подколенните сухожилия и четириглавия бедрен мускул – те ръководят сноуборда. Напрягат се още мускулите на стъпалото за управление на посоката, както и коремните мускули – за поддържане на баланс. Човек, който тежи около 70 кг, изгаря около 480 калории за един час каране на сноуборд. 
 
Друг изключително благоприятен ефект от сноуборда, както и при много други спортове, е ползата за психическото здраве. Изследователи твърдят, че по този начин се облекчават симптомите на тревожност и се подобрява настроението. 
 
Сноубордистите получават ползи и за сърдечносъдовото си здраве, практикувайки любимото занимание. Специалистите все пак препоръчват да се простираме до границите на своите енергия и възможности. 
NEWS_MORE_BOX
 
Карането на кънки на лед е друг зимен спорт, при който няма интензивно физическо натоварване, освен ако не се изпълняват много скокове. Този зимен спорт е подходящ за изграждане на мускули в долната част на тялото, в това число бедрата, прасците, четриглавия бедрен мускул и подколенните сухожилия. 
 
Карането на кънки на лед също така подобрява баланса, гъвкавостта, бързината и ловкостта. Освен това, могат да се изгорят калории, дори и сред начинаещите, тъй като се изисква много енергия, за да направим няколко обиколки на пързалката. С течение на времето става все по-лесно, тъй като се повишават силата и издръжливостта.