1. Овен

Здравословно състояние

Представителите на този знак често са толкова вглъбени в работата си, че не усещат какво става около тях, а към собственото си здраве се отнасят като към „последната дупка на кавала”. Винаги са натоварени, заети, интензивно участващи във всичко. За тях половин година минава като ден. Умората се натрупа. Как се отразява това върху здравето на Овните?

Възможните проблеми са слаба имунна система, безсъние и аритимия. И това се отнася за онези представители на знака, които имат себе си за здрави. Оплакващите се от хронични сърдечносъдови заболявания може да изпитат сериозни затруднения през юли. Не са изключени и неприятности, свързани с жлъчката. Ако се надявате, че всичко ще си премине от само себе си рискувате да останете много разочаровани – няма да се получи! Имате нужда от комплексни мерки за възстановяване, които включват прием на витамини - предимно чрез храната, а не под лекарствена форма, физическа активност и придържане към принципите на природосъобразния начин на живот. Крайно време е да помислите и за вредните си навици. Не е фатално, че ще изпушите 1-2 цигари или ще изпиете чаша алкохол, фатално е, че често прекалявате.


 

Храна

При вашия интензивен живот и повишена физическа активност имате нужда от пълноценна храна, от която да получите необходимата енергия и да я поддържате на ниво. Желателно е 20 минути преди всяко хранене да изпивате чаша вода, това ще ви предпази от проблеми с жлъчката. Избягвайте употребата на т.нар. бързи храни от рода на бургери, пици, готови тестени изделия и други подобни, които имате навика да хапвате на крак или даже в движение. Може да ви е вкусно, но ви действа разрушително.

Калоричните храни приемайте сутрин и преди обед, най-късно на обед. За закуска през юли е подходящо да консумирате храни на млечна основа, овесена каша с предпочитана добавка, домашно приготвен сандвич, но непременно гарниран с някакъв зеленчук, не се изключват тестени закуски, но домашно приготвени с повече белтъчни съставки и с минимално количество мазнини. Обедното меню задължително трябва да включва супа. През юли за предпочитане са зеленчуковите супи без месо. Второто ви ястие нека бъде с месо, но от типа леки бели меса – риба, птиче или заешко.

Сега е моментът витамините да се набавят от естествени източници – сезонът на плодовете е. Така че десертът ви задължително трябва да ги включва. Плодове можете да хапвате също така в междинните хранения преди и след обед. Вечерята трябва да е почти символична, основно място в нея трябва да заема салатата и различни видове млечни продукти – сирена, млечни пастети. Никакво месо за вечеря, а колбаси – още по-малко.

Ако консумирате твърд алкохол намалете приеманото количество до минимум, с бирата също не трябва да се прекалява. Ще се почувствате много добре, гарнирайки вечерята си с чаша студено бяло вино. Коктейлите през този месец ги забравете изобщо, въпреки убедителните послания на рекламите.
 

Спорт

Колективните спортни игри са изключително подходящи за вас. А и месецът е подходящ за такива. Подбирайте игри, в които трябва да тичате много и бързо, в които трябва да се съобразявате с останалите играчи и където постигнатата победа няма как да бъде оспорвана. Съобразете спорта с възрастта, възможностите и предпочитанията си.
 

Външен вид

Точно този месец е най-подходящ, за да удовлетворите страстта си към ярките цветове и предпочитението към екстравагантни облекла. Не се страхувайте да правите несъчетаеми на пръв поглед комбинации. Не само ще впечатлите „публиката”, ами направо ще си осигурите фенове. С цветовете може да боравите по-свободно, но прилежащите им аксесоари трябва да са в същия стил. За късите коси са подходящи лесни за поддържане прически, а за дългите – свободни, тип „къдрици-водопад”. Подходящите дати за подстригване и промяна на прическата са: 9, 12.