Макар специалистите непрестанно да напомнят за важността от физическата активност, не се движим достатъчно, оправдавайки се от липсата на време. Но има начини да се раздвижим и докато извършваме обичайните ежедневни дейности. 
 
1. Домашните задължения
 
Домакинската работа, включително миене на чиниите, чистене, готвене и т. н., може да помогне за добавяне на някое и друго физическо упражнение – още една полза от понякога досадните домашни задължения. 
 
За ориентир – миене на чиниите за 10 минути помага за изгаряне на 28 калории
 
2. Смях - колкото може повече 
 
Вярно е, че смехът помага за изгарянето на калории. В допълнение, той е и от полза за подобряване на метаболизма. По този начин елиминирането на калории продължава дълго след края на смеха. 
NEWS_MORE_BOX
 
 
3. „Раздвижени“ срещи
 
Ако характерът на работната среща позволява и включва само двама души примерно, тя би могла да се проведе и по време на разходка из офиса или около него. По този начин ще свършим две полезни дейности – ще проведем срещата и ще се раздвижим. 
 
4. Сексът
 
Това е едно от най-приятните упражнения. Според данните на проучване всяка минута по време на секс мъжете изгарят по 4,2 калории, а жените по 3,1 калории.