Свалянето на излишните килограми обикновено не е много лесна задача, особено ако не знаем правилния начин да я изпълним. Истината е, че тази мечта би могла да се сбъдне с помощта на храненето. Нека разгледаме някои от храните, които могат да помогнат в тези случаи...
 
Печени моркови. Високото съдържание на вода и фибри в тези зеленчуци може бързо да засити глада. За по-ефективно изгаряне на калории, те трябва да се изпекат. Учени установяват, че печените на 104 градуса по Целзий моркови съдържат три пъти повече антиоксиданти
 
Червено вино. Освен че е полезно за сърцето в умерени количества – твърдение, подкрепено от редица проучвания, червеното вино може да бъде и „оръжие“ срещу излишните килограми. Проучване на изследователи от Университета в Улм, Германия от 2009 г. предполага, че ресвератролът – антиоксидант, който се намира в люспите на гроздето, потиска формирането на мастни клетки.
 
Още повече – съединение, което естествено се открива в червеното вино, помага на мастните клетки да изгорят повече енергия, сочат данните от друго проучване през 2011 г. Изключително важно е напитката да се консумира в допустими граници. 
NEWS_MORE_BOX
 
 
Тиква. Количеството от една чаша тиква съдържа 46 калории и 3 г фибри. Тиквата е и отличен източник на бета-каротин, който бори оксидативния стрес и възпаленията в организма, свързани с повишено натрупване на мазнини
 
Препоръчително е тези храни да присъстват редовно в хранителния режим, както и да заменят висококалоричните такива, за да се постигнат добри резултати.