След като обърнахме внимание на някои от храните, които биха могли да победят стреса, следва да допълним вече започнатия списък. 
 
За по-бързо възстановяване след стресови събития от полза може да бъде консумацията на черен чай. Проучване сравнява хората, които консумират 4 чаши от напитката в продължение на шест седмици, с хора, които консумират друга топла напитка. 
 
Оказва се, че консумиращите черен чай се чувстват значително по-спокойни и имат по-ниски нива на хормона кортизол след стресови ситуации. 
 
За да се държи настрана стресът, препоръчителна е редовната консумация на мазни риби. Причината е в омега-3 мастни киселини, които се съдържат в тях. Тези полезни мазнини имат свойството да предотвратяват покачването в нивата на хормоните на стреса
 
В допълнение, те помагат за понижаването на риска от сърдечно заболяване, депресия, предменструален синдром. Специалистите препоръчват да се консумира риба три пъти седмично. 
NEWS_MORE_BOX
 
 
Ядките също са с богато съдържание на полезни мазнини. Консумацията на шепа шамфъстък, орехи или бадеми всеки ден може да помогне и за понижаване на холестерола, да облекчи възпалителните процеси в сърцето и артериите. По този начин се понижава рискът от развитие на диабет и се осигурява защита срещу стреса
 
Един от най-добрите начини за понижаване на нивата на кръвното налягане е приемът на достатъчно калий. В количеството от половин авокадо се съдържа толкова калий, колкото в един средно голям банан. 
 
Все пак трябва да се внимава с количеството, тъй като авокадото е с високо съдържание на калории и мазнини.