Д-р Виджай Сигнхал, сексолог от Делхи, изброява храните, които могат да подобряват либидото. Според него всяка здравословна храна е добра за секса. Въпреки това, има някои по-специфични продукти, които са особено полезни. 


Ягоди и малини

Семената на тези плодове са заредени с цинк, който е от съществено значение за секса на мъжете и жените. Ако жените имат високи нива на цинк, телата им по-лесно се подготвят за секс. При мъжете цинкът контролира нивото на тестостерон. 


 

Авокадо

Авокадото съдържа фолиева киселина и витамин В6, които са необходими за здравословния секс и за увеличаване производството на мъжкия хормон. То е богато и на ненаситени мазнини, полезни за сърцето и циркулацията. В допълнение, мъжете със сърдечни заболявания са с два пъти по-голяма вероятност да страдат от еректилна дисфункция.

 

Спанак

Консумацията на спанак допринася за настроението чрез увеличаване на притока на кръв към гениталиите. Спанакът е богат също на магнезий, минерал, който намалява възпалението на кръвоносните съдове и увеличава притока на кръв. Повишеният кръвен поток води до кръвообращение към крайниците, което може да увеличи възбудата и да направи секса по-добър.

 

Сьомга

Сьомгата съдържа омега-3 мастни киселини, които са ключ към повишаване на сексуалния живот. Омега-3 също подобрява притока на кръв и кръвообращението и подпомага отпускането на тялото, за да се настрои за горещи страсти.

 

Шоколад

Шоколадът е богат на фенилетиламин, същото съединение, което се освобождава по време на секс. Той съдържа и антиоксиданти, които насърчават освобождаването на ендорфини, които увеличават удоволствието, повишават настроението и подобряват секса.

 

Бадеми

Тези толкова полезни ядки съдържат аргинин, който подобрява кръвообращението и отпуска кръвоносните съдове. Аминокиселината, намираща се в бадемите, също помага за ерекцията при мъжете.

 

Ябълки

Ябълките са богати на кверцетин, антиоксидант, който играе важна роля в контролирането на симптомите на простатит при мъжете. Той спомага и за облекчаване на цистит при жените, което може да причини понижено сексуално желание.

 

Либидото намалява, когато тялото не получава достатъчно разнообразно хранене. Недостигът на витамини и минерали може да създаде умора, депресия и ниски енергийни нива, които да попречат на сексуалните взаимоотношения. Затова е необходимо да се приемат по-често храни, които да влияят положително върху секса.