Здравословното състояние може да се подобри с помощта на храната. Кои храни кога могат да помогнат?
 
Риба тон подобрява настроението. Омега-3 мастни киселини, които се съдържат в риба тон, могат да преборят депресивните състояния и усещането за тревожност. Мастните киселини в рибата са одобрени от Американската психиатрична асоциация като ефективна част от лечението на депресии.
 
Чаят от джинджифил може да облекчи гаденето при бременност, установяват различни проучвания. Изследователите не са наясно кои точно съставки на джинджифила потискат неприятното усещане, но те твърдят, че е безопасен и не са установени странични ефекти, като сухота в устата и сънливост.
 
При болки в корема е препоръчително да посегнем към босилека. Според учени съставката евгенол, която се съдържа в него, може да предпази от гадене, болка, спазми или диария. Той убива бактерии като салмонела и листерия.
NEWS_MORE_BOX
 
 
Природното лечение за високи нива на холестерола са крушите. Една средно голяма круша съдържа 5 г диетични фибри, голяма част от които са под формата на пектин. Той помага за изчистването на „лошия“ холестерол – рисков фактор за сърдечносъдови заболявания
 
Според проучване изследователи от Пенсилвания, САЩ, 2 супени лъжици гъст тъмнокафяв мед от елда могат да са по-ефикасни, в сравнение с медикаментите за кашлица по отношение на облекчаване на състоянието при децата. 
 
Антиоксидантните и антибактериалните свойства на меда от елда могат да успокоят възпалените тъкани в гърлото.