Храните, главни виновници за напълняването

 

 


Промяната на хранителния режим рефлектира върху теглото и то в нежелана посока. Липсата на сън също се отразява на фигурата. Изследователите не веднъж констатират, че тези, които спят по-малко от 6-8 часа на денонощие са по-пълни от хората, които отделят необходимото време за сън.
 

 

Теглото е в зависимост и от часовете, прекарани пред телевизора и това колко физически активни сме през деня.


Килограмите от тези зависимости се натрупват неусетно. Ако не се обърне внимание, след време се констатира неприятната разлика. Тенденция към натрупване се забелязва, ако теглото се следи. Обикновено за допълнителните грамове, в началото, няма обяснение или те се отдават на нормалните физиологични промени. Физиологичните промени в теглото обаче показват движение на стрелката плюс-минус определена стойност. Например, в продължение на седмица или месец теглото варира между 55 и 57 кг. Нарастващото число обаче, без връщането му в изходна стойност за определен период от време, говори друго.


Когато цифрите на кантара показват открита склонност към натрупване, следва и да се предприемат някои мерки, за да се спре напълняването в неговия ранен процес. Това не значи непременно отказ от продукти, които се предпочитат, а ограничаване на количеството на консумацията им.


Да се помисли за промяна на начина на живот също е правилна насока за запазване на фигурата. Едва ли гледането на 4 часа телевизия ежедневно е толкова необходимо и ценно, но въвеждането на 30 минути упражнения затова ще се отрази и на по-доброто функциониране на органите на тялото, бодростта и паметта.

 

NEWS_MORE_BOX



Американски експерти дискутират и вариант за въвеждане на подкрепа на бизнеса на хранителни стоки за тези производители, които предприемат мерки в насока ограничаване на вредните страни на продуктите и дейности за контрол на теглото на консуматорите им.


И все пак правилните хранителни навици са от съществено значение за запазване на добрата фигура. Това включва консумация редовно на плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, ядки, кисело мляко. Натуралната растителната храна следва да преобладава в менюто, пред месните, фабрично произведените, тестените и особено junk храните.


Според специалистите и трикът да се приема с 50-100 ккал по-малко храна от обикновено също може да допринесе за задържане на килограмите в желаните стойности в дългосрочен план.