Крушите са меки и сладки плодове с влакнеста сърцевина. Те са богати на антиоксиданти, флавоноиди и диетични фибри, освен това не съдържат холестерол, което ги прави предпочитани в много диети през лятото. Освен че се борят с килограмите, крушите намаляват риска от развитие на рак, хипертония, диабет, сърдечни заболявания и други. 
 
Консумирането на круши може да помогне при загуба на тегло и намаляване на риска от развитие на рак, хипертония, диабет и сърдечни заболявания.
 
В една средна круша (приблизително 178 грама) има 101 калории, 0 мазнини, 27 грама въглехидрати (включително 17 грама захар и 6 грама влакна) и само 1 грам протеин. За възрастни над 50-годишна възраст препоръката за мъже е 30 грама на ден, а за жени- 21 грама на ден. Проучвания показват, че един плод може да ни осигури 12% от дневните нужди от витамин С, 10% витамин К, 6% калий и по-малки количества калций, желязо, магнезий, рибофлавин, витамин В-6 и фолиева киселина.
 
Крушите също съдържат каротеноиди, флавоноли и антоцианини (при тези червена кора). Ето кои са най-големите ползи на тези плодове:

Източник на много фибри

 
Крушите са богати на важни антиоксиданти, флавоноиди и диетични фибри, които подпомагат храносмилането. Проучване на американския Национален институт по медицина показва, че диети с 14 грама фибри на всеки 1000 калории са свързани със значително намаляване на риска от коронарна болест на сърцето и диабет тип 2. Една средна круша осигурява 6 грама влакна или около 24 процента от дневната нужда от фибри за жена под 50 години.

Увеличават загубата на тегло

 
Плодовете и зеленчуците, които са с високо съдържание на фибри, ни дават енергия и същевременно имат ниско съдържание на калории. Повишеният прием на фибри, които можем да си набавим от крушите, увеличава загубата на тегло при хора с проблеми с килограмите.

Намаляват холестерола и риска от сърдечносъдови заболявания


 
Повишеният прием на фибри понижава нивото на кръвното налягане и холестерола. Преглед на резултатите от 67 отделни контролирани проучвания в Америка установява, че увеличението на приема на фибри на 10 грама на ден намалява липопротеин с ниска плътност или "лошия“ холестерол в организма. 
 
NEWS_MORE_BOX
 
Диетичните фибри имат важна роля в регулирането на имунната система и възпалението, като по този начин намаляват риска от свързани с възпалението проблеми като сърдечно-съдови заболявания, диабет, рак и затлъстяване.

Предпазват от диабет

 
Диета с високо съдържание на фибри носи по-малък риск от развитие на диабет и по-стабилни нива на кръвната захар.

Детоксикират

 
Редовните движения на червата са от решаващо значение за ежедневната екскреция на токсините през жлъчката и изпражненията. В крушите има 84% вода, което спомага за поддържането на меките изпражнения и промиването на храносмилателната система от токсините.