В офиса понякога е трудно да съхраняваме храна. Нека да разгледаме няколко предложения за здравословни закуски, които да консумираме между храненията и които можем да държим в шкафчето…
 
1. Черен шоколад
 
Това е една, освен вкусна, и здравословна храна, но само когато шоколадът е черен, а не млечен. Различни проучвания доказват, че той носи много ползи за здравето, включително подобряване на настроението и понижаване нивата на кръвното налягане. 
 
2. Пуканки
 
Пуканките са чудесен начин да заситим глада между основните хранения. Количеството от 1/3 чаша осигурява около 100 калории, като по този начин се доставя достатъчно енергия, когато бързаме да завършим задачите в краен срок, но имаме нужда да хапнем нещо. Разбира се, препоръчително е пуканките да не съдържат високи количества сол и мазнини
 
3. Бадемово масло
 
Специалистите в областта на храненето препоръчват междинните закуски, които консумираме, да са в високо съдържание на протеини, тъй като те са най-засищащи. 
 
Един такъв вариант е бадемовото масло, което може да се хапваме в комбинация с плод. Ябълките например могат да се съхраняват в бюрото сравнително дълго време. 
NEWS_MORE_BOX
 
4. Бадем и шамфъстък
 
Друг начин да си набавим протеини от междинните закуски са бадемите. Те са и чудесен източник на фибри. Шамфъстъкът е следващото подходящо предложение за следобедна закуска, но тъй като се изисква повече енергия за консумацията им, порциите обикновено са по-малки. 
 
5. Топки от фъстъчено масло
 
Те са удобни за съхранение в бюрото и не изискват много време за приготвяне. Необходимо е фъстъчено или бадемово масло, към което да добавим черен шоколад и малко ленено семе. Всичко се смесва добре и се оформят малки топчета, които следва да се оставят във фризера, докато се втвърдят.