Сред най-ефективните начини за борба с целулита е хранителният режим и физическата активност. Някои пози на йога, насочени към бедрата, могат значително да подобрят състоянието на портокаловата кожа. Йога може да стегне и тонизира мускулите, като в същото време направи кожата да изглежда по-гладка. 
 
Предлагаме две пози, които в комбинация със здравословен хранителен режим и консумация на повече вода, могат да помогнат за изглаждането на портокаловата кожа в областта на ханша, бедрата и седалището
 

Поза орел

 
За да се задържи тази асана, е необходимо стягане и тонзиране на вътрешната и външната част на бедрата. Натоварват се мускулите в торса и долната половина на тялото. 
 
Изпълнението ѝ започва със сгъване на коленете от изправена позиция, след което лявото бедро се поставя върху дясното. При възможност, се прави двойно увиване на крака така, че горната част на лявото стъпало да се „закачи“ зад прасеца
 
Ако това изпълнение затруднява, кракът може да не се „усуква“, като пръстите му могат да докоснат пода за опора. Лявата ръка следва да се увие около дясната, след което дланите да се притиснат една към друга. 
 
Следващата стъпка е да се приклекне още по-ниско и да се стегнат бедрата. Погледът е насочен към върха на носа. Тази позиция е и чудесен начин за подобряване на фокуса и концентрацията
NEWS_MORE_BOX
 
Поза дъска нагоре
 
Тя е следващият ефективен метод на йога за справяне с целулита
 
Изпълнението ѝ започва със сядане на земята като краката са изпънати напред, а ръцете поставени на около две педи зад седалището, като пръстите сочат напред. Дланите се притискат плътно към пода и бедрата се повдигат нагоре. 
 
Позицията трябва да се задържи за период около 5 – 8 вдишвания, следва връщане в начална позиция и повторение на асаната.