Макар обикновено представата за практикуването на йога да е свързана със слаби жени, йога не е единствено за тези, които имат тънка талия и гъвкаво тяло. Такъв тип погрешни схващания не бива да отказват хората с наднормено тегло или затлъстяване от практикуването на асаните. Специалисти в областта дават някои съвети как да се чувстваме по-комфортно, докато ги изпълняваме...
 

Да мислим, че тренираме по-усилено, в сравнение с останалите

Бихме били по-спокойни, ако мислим, че килограмите всъщност подпомагат самата тренировка и водят до постигане на по-добри резултати. Ако тежим с 30 кг повече например, това означава, че полагаме и по-големи усилия, в сравнение с останалите, и съответно изгаряме повече калории
 

Да се практикува йога, която има по-ниска интензивност

Обикновено се приема, че трябва да тренираме бързо и с висока интензивност, за да се постигнат ефективни резултати. 
 
По-бавните разновидности на йога могат да подобрят гъвкавостта и силата, докато същевременно балансират нервната система и елиминират токсините от организма. По този начин се подпомага и свалянето на излишни килограми. 
NEWS_MORE_BOX
 

Да не прекрачваме своя лимит 


Важно е винаги да се вслушваме в тялото си и да не прекаляваме с разтягането. Ако не можем да изпълним някое движение така добре, както наш приятел може, това не бива да ни притеснява. С времето и практиката се изграждат и уменията. 
 

Да се използва подкрепа

Винаги можем да си помагаме с блокове или ленти по време на тренировката. Ако с ръце например не достигаме краката, може да се използват ленти или ластици. В случай, че ставането от пода ни затруднява, винаги можем да използваме и помощта на стол. Тези помощни средства са от полза и за постигане на по-голяма дълбочина при изпълнение на позите.