Честите работни пътувания в чужбина са свързани с появата на дискомфорт от смяната на климатичния пояс, часовата разлика, преспиването на различни места и други.



Това от своя страна може да доведе до различни физически и здравословни проблеми, нарушения в качеството на сън, както и до натрупването на стрес.


Предвид натовареното време и ограничените възможности за разпускане, един от начините да се разтоварите от тежкия ден и да се освободите от стреса е практикуването на йога.



Само 30 минути в хотелската стая са напълно достатъчни, за да се почувствате тонизирани и заредени с нови сили и енергия.


Заемете поза Тадасана и започнете да изпълнявате дълбоко дишане.


 

NEWS_MORE_BOX



Тадасана е началната позиция за изпълнението на асаните в прав стоеж.



За правилното изпълнение на позата стойката на тялото трябва да е максимално изправена, стъпалата да са събрани, а всички мускули на краката - стегнати.


Коремът е прибран, а ръцете са отпуснати по дължината на тялото, пръстите са изпънати.


Останете в тази поза около 30 минути, като не забравяте да дишате дълбоко. По този начин се отпуска съзнанието и цялото тяло, което намалява стреса и стимулира доброто качество на съня.