Идеите за настоящата година са на лице, но, за съжаление, ентусиазмът бързо се изпарява при първата затруднена ситуация. Ето няколко съвета, които можете да спазвате, за да не губите мотивация към вашите цели.

 

1. Използвайте закона за привличането 
Всяка позитивна мисъл води към друга такава. Затворете очи и се опитайте да насочите вниманието върху нещо мило или добра вест. Дишайте бавно и останете в тези мисли за няколко секунди. Колкото повече го правите, толкова повече привличате позитивна енергия. Необходими са ви няколко минутки ежедневно.


 

Насочете съзнанието си към приятни неща, мислете си какво бихте правили сега ако имахте повече свободно време и по-малко ангажименти. Съзнанието е вашият единствен враг и приятел. Той е като инструмент регулиращ вашите мисли и намерения. Изполвайте го правилно и умно.

 

2. Започвайте деня с йога
Човек рядко се събужда в лошо настроение, но в момента, в който вече е буден, мислите за ежедневнието бързо го обземат. Йога осигурява спокоен ум през целия ден. След няколко асани се чувства лекота в тялото и гъвкавост в гръбнакa. Доказано е, че след йога, нивото на тревожност спада, мускулните болки отшумяват, а настроението се подобрява. Сутрешната йога практика държи човек бодър, позитивен и пълен с енергия през целия ден. Вероятността да се ядосате или да се депресирате след йога занимание е в пъти в по-малка от тaзи в случаите, когато не сте упражнявали асаните. 


3. Усмихвайте се
Забелязали ли сте, че децата харесват само усмихнати учители? Те не осъзнават своите мисли, но действат интуитивно. Усмивката е път към добрина и доверие. 
Когато човек се усмихва, той не само генерира позитивни мисли, но и намалява нивото на стрес и освобождава ендорфини, известни като хормони на щастието. Всеки човек е по-приветлив с усмивка на лицето. Усмихвайте се на вашите деца, на вашите колеги и приятели, за да го правят и те. Запомнете, че етапите на трансформацията са винаги за ваша сметка. Не чакайте инициатива от другите, а давайте пример за подражание.

 

NEWS_MORE_BOX


4. Наблюдавайте мислите си
Ако всеки ден анализирате своите мисли, ще установите, че 80% от тях се повтарят всеки ден. Не се опитвайте да ги променяте веднага, а си давайте сметка за времето, което отдавате на тях. Опитайте се да ги визуализирате като страничен наблюдател, без да влагате емоция. Концентрацията на ума се тренира така както тялото с асаните. Преди да започнете с наблюдението, бъдете сигурни, че сте достатъчно осъзнати за причината, поради която привличате тези мисли. Бъдете напълно откровенни със себе си.


Например, ако се чувствате зле, най-вероятно сте подтиснати от терзания и после всичко ви се струва мрачно - времето, хората, улиците. Докато ако например сте гледали стойностен филм, след това ще забележите по–трудно тъмната страна на всичко, което ви заобикаля.


Едва след наблюдението идва процеса на трансформация като преодоляване на егото и ограниченията.

 

5. Бъдете постоянни и търпеливи към себе си
Ако не сте ентусиасти по природа, сега е моментът да започнете трансформацията и да погледнете на живота в розово. По пътя на успеха има много неуспехи, но може би те са тези, които помагат за достигането на вътрешна победа. Няма нищо по-силно от постоянството.

 

Всяко предизвикателство може да бъде преодоляно със силата и концентрацията на ума. Понякога ще ви се струва, че се движите бавно към целта си, но недейте да се форсирате излишно, бъдете търпеливи към себе си. Важното е, че сте се насочили в посоката която сте избрали. Процесът на трансформация е бавен и изисква не само постоянство, но и преодоляване на егото.