Всички знаем, че за да отслабване, човек трябва да се храни правилно и ежедневно да прави подходящи за фиругата и целите си упражнения. Липсва ли един от двата ключови елемента, няма как да се надяваме на по-тънка талия в дългосрочен план. Но има някои малки трикове, които могат да ускорят процеса на отслабване и един такъв ритуал е известната в Япония техника за дълго дишане. Да, тя става все по-популярна.

 

Какво представлява?


Техниката за дълго дишане е разработена случайно от японския актьор Майк Рисуке. Според Риосуке тя му е помогнала да свали 13 килограма и да се отърве от 4,7 инча от талията си в рамките на няколко седмици.


Първоначално актьорът практикувал дихателната техника само за да получи облекчение от постоянната болка в гърба, която изпитвал, но в крайна сметка изненадващо стопил и няколко килограма. Най-важното в тази източна техника, е да се изпълнява в продължение на 2 до 10 минути всеки ден.

 

Как се прави?

Стъпка 1: Застанете прави, с крака подредени един зад друг (единият крак отпред, а другият отзад).
Стъпка 2: Стегнете седалищния мускул (Musculus gluteus maximus) и преместете цялото тежест на тялото към задното стъпало.
Стъпка 3: Повдигнете ръцете си над главата, така че върховете на пръстите да са обърнати към тавана. Сега вдишвайте бавно за 3 секунди.
Стъпка 4: След това издишайте за 7 секунди, разтягайки всичките си мускули на тялото. Повторете същото за 2 до 10 минути в зависимост от възможностите ви.

 

Оказва се, че тази японска техника за дълго дишане не само помага за сваляне на килограми, но и помага за укрепване на мускулите на тялото и подобряване на метаболизма.


Но как работи?

Според експертите, когато поемем дълъг дъх, кислородът достига до всяка мастна клетка в тялото. Мазнините се състоят от кислород, въглерод и водород. Кислородът разгражда мазнините на различни компоненти като въглерод и вода и в крайна сметка ние изгаряме повече мазнини, когато тялото ни използва повече кислород.


Не на последно място заедно с тази дихателна техника, не се изключват и редовните тренировки и добрата и здравословна храна.