Здравословно хранене | Протеинов шейк за възрастен болен човек

Напиши отговор
  • Re: Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от Доц. д-р Цончев, дм | 24.10.2016 21:07

    Аз ползвам фрезубин.
  • Re: Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от иван | 21.10.2016 23:46

    Има си специални медицински шейкове за подобни нужди, тези, които са за спортисти не са най-подходящия вариант.
  • Re: Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от Nina Bankova | 21.10.2016 09:56

    Аз мога да препоръчам този Link - яйчен протеин, но можете да вземете и телешки на същата или друга марка. По-добри са в случая защото липсва лактоза и са по-лесно усвоими. Този е по-бавен и засища по-дълго. Има и готови за консумация протеинови напитки, които също можете да опитате. Желателно е да се консултирате с диетолог или с лекуващия за дозировката, защото при болен човек със сигурност приемът трябва да е понижен.
  • Re: Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от milena | 07.05.2016 20:23

    Аз съм си взимала от healthstore.bg суроватъчен изолат Whey Isolate на Pure Nutrition. Препоръчвам ти го, защото се усвоява най-бързо от организма. Лично аз съм го взимала и бях доволна. Дано съм успяла да ти помогна, стискам палци и желая много здраве. :)
  • Re: Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от Доц. д-р Цончев, дм | 22.03.2016 18:30

    Link Link
  • Протеинов шейк за възрастен болен човек
    от emna | 20.03.2016 11:09

    Здравейте, имаме проблем с баба ми, на легло, която доста отслабва и почти не се храни от месец. Отказва да се храни и често повръща ако изобщо поеме някаква храна. Една сестра от организация за домашни грижи, предложи да търсим протеинова храна за болни хора. Не ми е ясно каква трябва да е тази специализирана храна, но ми хрумна да и даваме суроватъчен или яйчен протеин изолат, които се продават като хранителни добавки за спортуващи. Не ми е известно баба да има проблеми с бъбреците, които се изтъкват като проблем от страна на противниците на протеинови добавки. Все пак става въпрос не за прием на големи дози - 80-100 грама или дори 3 x собствено тегло в грамове, което правят някои трениращи, а за примерно 20-30 грама на ден при човек, който почти не се храни и има проблем с прием на нормална храна. Какво мислите?

Напиши отговор