Артериална Хипертония. Повишен холестерол. Инфаркт | Болест на сърцето или паническо разстройство?

Напиши отговор
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от д-р Ралица Правова | 21.10.2021 21:20

    На този етап не мисля, че причината е физическа - органична, а по-скоро става дума за претоварване на нервната система
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от Иван Пламенов | 18.10.2021 22:58

    Не,терапията я приемам от 3 години.Опалкванията с ерекцията са от месец,стяганията в гърдите и другите неща от около 2 седмици.Благодаря!
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от д-р Ралица Правова | 18.10.2021 21:41

    Не, със сигурност не мисля, че става дума за прединфарктно състояние. След стартиране на терапията ли започнаха оплакванията?
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от Иван Пламенов | 16.10.2021 17:14

    Благодаря Ви за отговора.За бета-блокира разбрах, а какво мислите за другите проблеми.Днес например нямам сили на работа да вдигна дори някакви доста леки неща.Прилошава ми и нямам никакви сили.Отделно обилно потене и чувство за загряване по гърдите и раменете.Като седна да почина нещата се нормализират и така до следващото физическо усилие.Мислите ли че това са симптоми на предстоящ инфаркт?
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от д-р Ралица Правова | 16.10.2021 12:55

    Единственият бета-блокер, който не повлиява ерекцията е небиволол, Вие приемат друг от същата група-който се отразява на ерекцията като страничен ефект и затова не се препоръчва предписването му на млади мъже. Бих препоръчала да направите консултация с кардиолог, за да се ревизира терапията.
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от Иван Пламенов | 15.10.2021 13:55

    Здравейте отново! Две нощи подред се будя около 4 часа и няма заспиване.Усещам си сърцето,на моменти ми прилошава,започвам да дишам тежко и така до сутринта.Отделно на работа при физическо натоварване,непосредствено след него имам чувството че немога да си поема дълбоко въздух и ми прилошава.Ходих отново на преглед и ми направиха велотест.Натовариха ме до 150вата,пулса ми стигна 130/мин,поемах си въздух но примерно на 10 вдишвания едно е пълно(останалите някак си по повърхностно).Като приключи теста възстанових нормалния си пулс сравнително бързо и заключението на лекаря беше “сърцето ти е напълно здраво”.Аз обаче не се чувствам добре с тези мои състояния.Мисля че съм коронарография и може би стент след тези оплаквания.Възможно ли е да от психиката?? Ще бъда благодарен ако ми отговорите!Благодаря!
  • RE: Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от Иван Пламенов | 13.10.2021 22:24

    Това направо ме смачква и побърква.Ходих на кардиолог и само от едно ЕКГ заяви НИЩО ТИ НЯМА,разбутал си нервите.Исках да ме вкарат в болница за коронарография но неговите думи бяха(категорично си със здраво сърце и нямаш нужда) и това само от едно ЕКГ И ЕХО ?!???Мисля си че докторите пренебрегват симптомите които изпитвам предвид въздрастни ми.Как да си помогна сам?Ходя да бягам почти всеки ден за да се самоизследвам дали сърцето ми ще издържи и дали ще мога да дишам при физ. Натоварване.Ще се побъркам вече.Дали е нещо от сърцето или от психиката??Дайте съвет или мнение на хора сблъскали се с подобен пробем.Ще Ви бъда благодарен!
  • Болест на сърцето или паническо разстройство?
    от Иван Пламенов | 13.10.2021 22:16

    Здравейте!Мъж на 27г.Проблема е следния…има хипертония от 5 години и я лекувам със системно лечение(бизор и рамихексал).Преди време има проблеми със внушаване че имам сърдечна болест или по скоро че ми предстои инфаркт.Изпитал съм абсолютно всякакви симптоми които съм прочел за инфаркт(стягане в гърдите,изтръпване на лявата ръка,болки в рамото,челюстна,лявото ухо,прескачания на сърцето,недостиг на въздух и каквото се сетите друго.От около месец усещам че ерекцията ми не е оная която я имам попринцип,да не говорим че сутришната липсва.Това много ме тормози и незнам от къде ми дойде до главата,при положение че аз дори само като погледнех жена и бях винаги готов.Мислех че е временно и ще отмине но уви,нещата се задълбочават.И така до днес.Започнаха проблемите с високо кръвно ако и да пия лекарства,стягане в гърдите,изтръпване на лявата ръка,горещи вълни,потене,чувство че идва нещо лошо едва ли не инфаркт).Чел съм че това с ерекцията е индикатор за предстоящ сърдечен удар.

Напиши отговор