Болката | Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място

Напиши отговор
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от д-р Цончев | 20.05.2013 08:34

    Вероятно е започнал да се образува начален абсцес, но се е самоограничил и върви на преминаване.
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от ani_iv | 18.05.2013 09:16

    Непременно прави компрес с риванол или разреден спирт!
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от Dido | 18.05.2013 03:04

    Samo da dobavq che otoka spadna dratichno.. pak e naduto no ne tolkova kakto beshe .. ot cherveno stana leko sinio vse edno e udareno.. (Izvinqvam se za latinicata no neshto se razvali kirilizatora.. ) Pozdravi
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от Dido | 16.05.2013 15:48

    Отока е намален и като че ли вече не е толкова зачервено.. може би зараства.. но какви са причината да се образува тази подутна, понеже не ми е за 1ви път с омнандрена а досега такива проблеми съм нямал.
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от д-р Цончев | 16.05.2013 09:03

    Днес още ли е налице този оток?
  • Re: Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от Dido | 14.05.2013 23:34

    Да допълня че имам 37 градуса температура мястото е зачервено, подуто и твърдо.. боли при натиск иначе в ежедневието нямам проблеми... Ето и снимка .. до колкото се вижда.. Link alt="Link />
  • Болка, подуто и зачервевяне на инжектирано място
    от Dido | 14.05.2013 14:26

    Добър ден на всички. След поредна инжекция Омнандрен 250 усещам подутина и зачервено място, там където е поставена инжекцията. Инжекцията е поставена от медицинска сестра... но не ми дава покой това, че да не се образува абцес.. Страх ме е да потърся сестрата.. а като чета в интернет абцеса се премахва само оперативно. Понеже съм чувал че омнандрена си боли и може да отшуми, но не съм толкова убеден и затова търся ваша помощ. Поздрави

Напиши отговор