Нервна система - състояния и заболявания | проблем с неясен произход

Напиши отговор
  • RE: проблем с неясен произход
    от Vencislav Kirilov | 13.01.2019 12:36

    Забелязах, че бетасерка и Вертигохила действат по различен начин. Бетасерка е за оросяване на вътрешното ухо, а Вертигохила е за атеросклероза и световъртеж с такъв произход. При лошо оросяване на мозъка, имаме световъртеж, замайване, болки в главата, замъглено зрение, депресия, деменция в различна степен. В момента експериментирам по естествени начини разбира се да повишат оросяването, да видим, какво ще се случи, ще пиша какво се случва в бъдеще...
  • RE: проблем с неясен произход
    от Vencislav Kirilov | 13.01.2019 12:26

    Не го пих, че си имам своите проблеми, имам ги, че кой няма проблеми? Вече сме януари, освен че леко се разредиха атаките друго не се е променило. Междувременно ходих на УНГ, предписа ми освен бетасерка, който си пиех и преди това (без особен смисъл). Та предписа ми Вертигохил, въпреки че е някаква хомеопатия, усещам че помага много повече от бетасерка поне на мен. И така във вторник съм на скенер за вътрешно то ухо, предполагам пак без смисъл ще е. А иначе когато имам пристъп ме боли главата зад лявото око, силно замаян и дезориентиран съм, не си спомням елементарни неща, силно разсеян съм. При мениер казват, че губиш слух на засегнатото ухо, аз имам чувството, че напротив по силните шумове ми бъркат някъде дълбоко в мозъка.
  • RE: проблем с неясен произход
    от Vencislav Kirilov | 13.01.2019 12:12

    Здравейте, относно проблема с неясен произход. На 1ви септември докато си седях на компютъра, усетих че монитора тръгна на ляво, усетих че нещо не е наред затворих очите за момент, пак ги отворих и видях как всичко се въртеше около мен. До вечерта бях в спешното, скенери, рентгени в перфектно състояние според докторите бях. На рентгена невролога забеляза лека артроза на гръбначния стълб и ми казаха, че от там идва проблема. Междувременно оповръщах спешното и ме пратиха да си ходя с идеята, че ще мине скоро. Острия световъртеж мина на 9-тия ден, като постепенно до 14-тия ден ми се оправи състоянието. Да но мине не мине седмица, две като на пристъп усещам силно замайване, дезориентация и позиви за повръщане. Ходих на друг невролог, прави ми някакви безмислени според мен изследвания на мозъка, с които заключи, че съм добре, но съм бил леко нервен. Караме да правя маниоври на Епли, а след няколко посещения и значителна сума пари, ми каза че по скоро си въобразявам и ми предписа Ривотрил...
  • Re: проблем с неясен произход
    от si_mona | 18.08.2010 13:31

    А за щитовидната жлеза - лесно се изследва едно ТСХ, МАТ и ТАТ и ехография.
  • Re: проблем с неясен произход
    от si_mona | 18.08.2010 13:29

    Да и на мен от Свети Наум в епикризата са ми написали същото + още неща , но те в епикризите пишат каквото им доиде на ума, тъй че не се притеснявай. Ако е вестибулопатия трябва пак да отидеш на добър отоневролог , който да ти направи онова изследване там за вестибуларния апарат, за да се разбере дали има такива нещо или не. А на мен преди години за такива един професор Иванов от същата клиника ми беше изписал едно хомеопатично Вертиго Хеел на боарон. Пробвай от него ако искаш.Този професор беше най-добрия там , а вече такива лекари като него рядко се срещат.
  • Re: проблем с неясен произход
    от Real82 | 18.08.2010 11:57

    Здравей Симона, разбрах че и ти си така, прочетох и твоята тема, но просто се надявам някой лекар да обърне внимание и поне да каже могат ли/има ли нужда да се направят някакви изследвания, какво значи това дето го пише в епикризата, какво го причинява ... един познат лекар, който работеше в Пирогов преди време, ми беше казал, че невролозите като не знаели каква диагноза да поставят пишели вестибулопатия, с което направо ме разби още тогава и ме доубеди да майносам всичко. Но сега мисля да си имам бебе и ми се иска да реша този проблем преди да се почне с хормоналната буря на бременността :(
  • Re: проблем с неясен произход
    от si_mona | 18.08.2010 11:31

    Съжалявам за теб и аз съм в същото състояние от 3 години. Оправяне няма.
  • проблем с неясен произход
    от Real82 | 17.08.2010 17:42

    Здравейте, Разказано в кратце, дългата ми история е следната: След период на много силно емоционално и умствено напрежение (държавни изпити, смърт на близък човек и претърпяно насилие) една вечер в началото на декември 2006 г., както си четях книга в леглото ми изтръпна лявата ръка. След това ми изтръпна и дясната ръка, после и цялото тяло. Много се изплаших, не можех да помръдна, дишах затруднено, сърцето ми биеше като лудо, бях замаяна и се появи някакво мравучкане по крайниците - като изтръпване. След няколко часа, прекарани така в леглото докато очаквах да ми мине или да се свърши, събудих близките си и ме закараха в спешен кабинет. Там ми измериха кръвното - 150/100, биха ми инжекция Диазепам и ме пратиха да си лягам. На следващия ден отидох при личния си лекар. Тя ме изпати на кардиолог (всичко ОК на ЕКГ) и при невролог. Неврологът каза, че според него се касае за вегетативно смущение, но предложи да ме приемат в "Св. Наум" понеже работеше и там, за да ми направят изследвания, превдид и че сестра ми е с епилепсия. В епикризата от Св. Наум пише: Диагноза: есенциална вестибулопатия Минали заболявания: ЧМТ на 4-годишна възраст Соматичен статус: Запазено общо състояние. Чисто везикуларно дишане. Ритмична нормофреквентна сърдечна дейност. RR 100/75 СЧ - 76. Корем и крайници - б.о. Неврологичен статус: ЧМН: Нистагъм наляво. Запазем обем и сила на активните движения. Координация и походка: Ромберг-нестабилан. СНР - живи, Д>Л. Сетивност: съхранена. Резултат от ЕЕГ: много добре организирана основна активност с леки към умерени дифузни промени центро-париетално и темпорално, предимно при ХВ и ФС. Отоневрологично изследване: Есенциална вестибулопатия, дисфункция предимно на вертикалните полуокръжни канали. Предписаха ми Бетасерк, Ривотрил и Деанксит. Бетасерк го пих само няколко дни, от Ривотрила бях много сънлива и спрях да го пия. Деанкситът не ми помогна особено. Периодично - почти всеки ден, получавах пристъпи със световъртеж, недостиг на въздух, изпотяване, чувство, че всеки момент ще припадна, мравучкане на различни места по тялото. Междувремнно неврологът излезе в някакъв дълъг отпуск и се наложи да отида повторно при друг. Той ми направи стандартния преглед с чукче и т.н. и ми каза, че и според него най-вероятно имам проблем с вегетативната нервна система и може би имам пристъпи на паника, затова да ида и на психиатър. Отидох на психиатър. Прегледа продължи около 5 мин. - какво ти е, аха, това са панически пристъпи, пий сега тоя Сероксат поне 1 година и ще се оправиш. Пих го 9 месеца (четох на листовката, че действа след натрупване от 3 мес.) и понеже нямаше ама никакво подобрение го спрях. Знам, че сгреших като го спрях ей така, ама адски ми беше писнало никой да не ми обръща внимание, само да ми изписва поредните хапове и да не ми обяснява какво ми е - здрава ли съм, болна ли съм. Както и да е, благодарение на подкрепата на близките си, мисля, че преодолях проблема - пристъпите на паника съвсем се разредиха и сега ми се случва съвсем рядко, примерно веднъж-два пъти годишно. Това, което всъщност ме тревожи сега е, че от вече почти 2 години (като нещата стават по-зле), изведнъж получавам сърцебиене, изведнъж ставам напрегната, изпотявам се, започвам сякаш да чета затруднено, понякога ми се завива свят и ме заболява главата, като понякога болката е остра зад очите и/или само в едната половина на главата. Доста време го отдавах на проблем с очите - оказа се, че съм имала някакъв скрит астигматизъм (на едното око +, a на другото -), който от 2 години очните лекари не могат да оправят, както и на някакви хормонални промени - съдя от това, че имам доста тежък предменструален синдром. Понякога е цял период може и седмица, в който се чувствам много зле, сякаш оглупявам, не мога да се концентрирам, по-продължителното четене ми струва големи усилия, вечер получавам сърцебиене и не мога да заспивам или се събуждам със сърцебиене посред нощ и после не мога да заспя. Естествено в такъв период се чувствам много отпаднала, според мен поради недоспиването. От време на време ми заиграва произволно мускулче по тялото - на крака, на корема, пръст/и на ръката или крака, клепача, бузата и т.н., като има моменти, в които това се случва особено често.Напоследък забелявам, че като пиша разменям букви или срички. Моля ви, ако можете да ми кажете дали е възможно действително да имам медицински проблем или съм някаква хипохондричка. Не знам дали има значение, но и майка ми и леля ми имат проблеми с щитовидната жлеза. Вече не знам на какъв лекар да ходя :( Просто в България е изключително трудно да попаднеш на човек, който да ти обърне внимание и да помисли за твоя случай - на мен още не ми се е случвало. Ако не кървиш особено тежко, не си над 60-годишен или бременна и т.н. си добре по презумпция. Имам чувството, че лекарите подценяват колко стрес може да е отнесъл човек на 30-ина години в наши дни. А най-тъжното е, че в цивилизования свят хората наблягат на профилактиката и предварителните изследвания, а на нас ни обръщат внимание когато и без друго вече е късно.

Напиши отговор