Травми, счупвания, навяхвания. Ставни проблеми. Менискус. Кръстни връзки | Щракане на Лакът ?

Напиши отговор
  • RE: Щракане на Лакът ?
    от Lacho | 20.06.2019 19:35

    Здравейте. Аз имам нещо в лакътя ,което при изпъване усещам как се качва на горе а , при свиване се пада . При бързо изпъване се чува щакане. Имам това щакане от 1 месец. На 16 години съм и тренирам.
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от д-р Цончев | 16.04.2017 21:17

    Няма как да отговоря на тия въпроси...
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от Krasimir | 13.04.2017 10:54

    Докторе, благодаря за отделеното внимание. Ще пробвам с прахчетата, а как ще ми помогнат да изчистя това щракане ? Добре, а този диклак той не е ли по- скоро за болка ? Тъй като аз нямам такава, единственото което ме притеснява е това "щракане". И ако проблема е в хрущяла, какво ми пречи да започна тренировки, не мога да разбера. След като няма нищо съществено в лакътната кост ?
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от д-р Цончев | 09.04.2017 20:38

    Прахчетата са с хиалуронова киселина, така че ги взимайте. Външно - по-скоро различни противовъзпалителни гелове от типа на диклак.
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от Krasimir | 06.04.2017 17:37

    Направих снимките, всичко е наред. Не е констатирано нещо сериозно. Извода за това "щракане" е явно от хрущяла. Изписа ми профлексон сашета. Link Link – Не съм извършвал 3,4 месеца физически усилия ( визирам фитнес и всякакъв тип тренировки ), а желая да спортувам активно. По негови думи, трябва да се пазя още . Бих искал да взема някакъв гел за външно приложение, за хрущяла , ставата ли , не знам. Имам съмнения ,че с тия прахчета ще оправят "това щракане". Много ще съм благодарен ако ми препоръчате нещо .
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от д-р Цончев | 26.02.2017 21:32

    Има, но тия гелове са за външно приложение....
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от Krasimir | 22.02.2017 17:34

    Да, разбирам. Мисълта ми бе няма ли крем/ гел със "смазочно" действие, за стави и т.н ?
  • Re: Щракане на Лакът ?
    от д-р Цончев | 21.02.2017 21:30

    Добре е да се снима лакътя и да го види ортопед все пак. Можете да ползвате гелове от типа на обезболяващите, но не е ясно дали ше има ефект... т.е. аз не съм сигурен.
  • Щракане на Лакът ?
    от Krasimir | 21.02.2017 18:14

    Здравейте. -Въпросът ми е следният, имам странно щракане в десният лакът, което мисля се дължи на падане. Нищо сериозно, нямаше. Лек отток и зачервяване. В рамките на 2,3 седмици всичко премина гладко. -Та Всичко е наред, няма болка, няма възпрепядстване на движението, но не ми се струва много нормално. Колкото и да го сгъвам, все ще се "обади". -Предполагам някакъв крем/ гел който да се прилага локално ( За ставна течност, или нещо от сорта ) ? -Ако може някакво компетентно мнение, ще съм много благодарен.

Напиши отговор