Наднормено тегло. Хранене. Диети | Вашето мнение?

Напиши отговор
  • Re: Вашето мнение?
    от д-р Цончев | 24.07.2012 12:37

    Чудесно, по принцип не е лесно...
  • Re: Вашето мнение?
    от Thunder | 19.07.2012 20:05

    Здравейте отново. Просто съм щастлив и исках да споделя с вас. Отслабнах с 11 кг. за 3-4 месеца , след което с много тренировки в залата и лека по лека увеличавах все повече храненето успях да натрупам мускулна маса без мазнини. Оформи ми се пресата. Успеха обаче не беше в диетата или в това че не сам ял нищо , напротив хапвах си доста добре просто спрях захарните изделия , мазните храни , пърженото и минах на черен хляб. Диетата която е по горе я спазвах може би 2;3 дни , след което ми писна. С кардио по 20 минути през ден , тренировки в залата и спиране на консумацията на някои храни успях , след което ми се появи проблем че в продължение на няколко месеца не можех да къча нито един килограм , понеже осъзнах че сам доста слаб. Спрях кардиото увеличих яденето и работата стана .
  • Re: Вашето мнение?
    от Thunder | 27.06.2011 18:20

    значи става така: 9:00 3 с.л. овесени ядки с половин кофичка обезмаслено кисело мляко 10:00 ябълка 12:00 салата със месо 14:30 1 кофичка обезмаслено кисело мляко 15:00 фитнес 17:00 2 яйчни белтъка със салатка 18:00 месо със салата значи аз тренирам 4 пати седмично фитнес и след фитнеса веднага бягане 20 мин и тва ми е за цялата седмица друго не правя така добре ли е?
  • Re: Вашето мнение?
    от д-р Цанко Стефанов | 24.06.2011 09:14

    Трябва да си наясно с факта, че не можеш сланините да ги напрвиш в мускулите. Те се изгарят и се изграждат мускули на тяхно място с правилно хранене. Другото са митове на хора, които са чули-недочули и не знаят. Намали киелото мляко. Трябва ти отрицателен баланс в случай с правилно хранене. Салатките и месото за обяд и вечеря са добре. Сутринта към 10 те съветвам да ядеш нещо по-леко - като ябълка, защото има нисък гликемичен индекс. А следобяд към 4-5 ядки. Вечер преди лягане чаша мляко и през ден редуваш с бучка сирене или кашкавал от 50 гр. Трябва да се стремиш към мазнинна диета, и да ядеш много малко въглехидрати, каквито има в хляб, ориз, картофи и тн. В млякото и месото има основно протеини и мазнини. Тогава организмът се пренастройва към кетогенен разход, тоест разгражда мазнини за енергията на тялото ти. До месец ще имаш страхотни резултати. А за спортуването - не може да тренираш всеки ден. Тренирай три пъти седмично с малко фитнес и след тренировката във фитнеса - 15-20 минути бягане. Ефектът ще е по-голям. В твоя случай може да претренираш и да се травмираш. Най-малкото което ще стане - започваш да надебеляваш и няма да можеш да спиш нощно време. така че не е нужно да се претоварваш. Бягането не повече от 10 минути като редуваш много бързо, с бавно, много бързо, с по-бавно, най-бързо, с бавно, бързо и така...
  • Вашето мнение?
    от Thunder | 06.06.2011 19:28

    Здравейте на всички аз съм момче на 15 години , 170 висок и тежа 65 килограма.От няколко дни започнах фитнес 4 пати в седмицата , и 3 пати в седмицата бягам започнах от 20 мин бягане и сега ще увеличавам времето , та имам сланини за горене и се стремя да ги направя на мускули ако може да ми дадете съвет и да ми помогнете да си изградя диета , защото съм на даскало до към 2 часа и мн неща отпадат иначе за през лятото: 7:00 тренировка бягане 8:00 3 с.л. овесени ядки с половин кофичка обезмаслено кисело мляко 10:00 саладка домати и краставици 12:00 салата със месо 14:00 1 кофичка обезмаслено кисело мляко 16:00 2 яйчни белтъка със салатка 18:00 месо със салата 20:00 не съм го измислил :D моля за вашето мнение по отношение на всичко

Напиши отговор