Щитовидна жлеза. Базедова болест. Тиреотоксикоза. Тироидити | Проблем с ниско кръвно

Напиши отговор
  • Re: Проблем с ниско кръвно
    от Доц. д-р Цончев, дм | 27.05.2017 20:26

    Доколкото знам тирозола и милгамата не свалят кръвното. Вероятно е поради периода на адаптация на организма към медикаментите.
  • Проблем с ниско кръвно
    от красимир кършаков | 24.05.2017 18:01

    Здравейте.На 49 години съм.Почнах да получавам сърцебиене и рядко аритмия.Бързо свалих 5кг.Отидох на кардиолог.Кръвното ми беше 140/100.Никога не съм имал по-високо от 130-80 и то рядко.Изписаха ми бизогама половин таблетка от 5mg на ден.След 2 дена кръвното почна сутрин да ми е 110-100/70.Денем си е 120/80.От 10 дена го пия.Вчера ми изписаха за щитовидната жлеза тирозол-5mg. и милгама 3 по 1.Сутринта пих тирозол на гладно и след 2 часа си примерих кръвното.Беше 80/60.Пулс 6 по 8=48.Интересува ме тирозола и милгамата свалят ли допълнително кръвното.Кардиоложката ми видя изледването на TSH-0.303 и ми каза още един месец да пия бизогамата,а след това да го спра отведнъж.

Напиши отговор