Щитовидна жлеза. Базедова болест. Тиреотоксикоза. Тироидити | Дипрофос и ТСХ

Напиши отговор
  • Re: Дипрофос и ТСХ
    от д-р Цончев | 01.09.2012 21:38

    Не съм ендокринолог и не мога да дам сигурен отговор на този въпрос.
  • Re: Дипрофос и ТСХ
    от rumka1 | 31.08.2012 15:49

    Друго да питам, защото днес не ме приеха при ендокринолог, завишеното съдържание на кортизол в организма, води ли до намаляване на ТСХ от хиповизата? Ако съм ви разсмяла с въпроса, извинете ме! Може да ми дадете линк, който да ме насочи по-лесно за връзката между трите жлези! Притеснявам се, защото от вчера вече съм диспансерезирана астматичка, която през есента на 2011 й биха доста инжекций Метилпреднизолон (не си спомням колко), после и таблетки пих. Предишни години лекуваща ми беше друга лекарка, метилпреднизолна го пих по стриктна схема, с увеличение, полсе с плавно намаляване.... Но 2011 ( есента ) лечението ми на астматичния пристъп беше, меко казано, грубо.... Преди 1 месец личната лекарка за болки в ставите и в петата ми предписа Дипрофос , без да се разбере защо е тази болка и откъде. И си мисля, дали не съм си навредила на щитовидната жлеза по-този начин... Просто търся причина... Ако можех да върна времето назад, бих станал лекар-ендокринолог! Като математиката е, взаимно свързани системи!
  • Re: Дипрофос и ТСХ
    от д-р Цончев | 31.08.2012 14:40

    Вероятно не.
  • Дипрофос и ТСХ
    от rumka1 | 31.08.2012 08:56

    Здравейте! Вчера се установи, че имам ниски стойности на ТСХ. Дали не са се повлияли от Дипрофоса на инжекции, които си бих 3 дена преди 1 месец? Днес съм на ендокринолог, но пак да питам....благодаря.

Напиши отговор