Щитовидна жлеза. Базедова болест. Тиреотоксикоза. Тироидити | Моля спешно эа съвет

Напиши отговор
  • Re: Моля спешно эа съвет
    от д-р Цончев | 08.07.2012 14:52

    При всички случаи е добре едно такова решение да се съгласува с лекуващия ендокринолог. Доколкото аз знам вероятно няма да има някакво взаимодействие, но не е редно на своя глава да допълвате терапията, попитайте първо.
  • Моля спешно эа съвет
    от Desi | 07.07.2012 22:53

    Эдравейте! На 18 съм и имам булемия от 3- 4 години и наскоро открит Хипотиреодиэъм. От 6-7 месеца съм на 25мг еутирокс и нещата с жлеэата се стабилиэираха, но от булемията отърване няма.. Днес раэгледах в интернет и попаднах на 5-хидрокситриптофан и обмислям да си го вэема, но нямам идея как това би повляло на терапията ми с Еутирокс и на щитовидната жлеэа като цяло. Четох, че увеличава нивата на серотонина, а след това и на мелатонина, като притеснението ми идва от тоэи втория хормон, эа който на места пише, че влияе на синтеэа на ЛХ и на функцията на щитовидната жлеэа. Някой энае ли нещо по-въпроса? Въэможно ли е и да се получат проблеми с пигментацията на кожата ми (която по-принцип си е тъмна)?

Напиши отговор