Щитовидна жлеза. Базедова болест. Тиреотоксикоза. Тироидити | Проблем със ставите

Напиши отговор
  • Re: Проблем със ставите
    от д-р Цончев | 16.06.2012 18:37

    То изтръпване е доста неспецифичен симптом, ако се задълбочи или стане по-продължително е добре да се направи неврологичен преглед. Но вероятно е преходно и ще премине.
  • Re: Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 15.06.2012 21:51

    Да добавя нов симптом ... сутрин веднага след сън чувствам ръцете си изтръпнали ... може да се движат свободно, изтръпването трае кратко, но е неприятно ... и тревожно ...
  • Re: Проблем със ставите
    от д-р Цончев | 12.06.2012 19:27

    С голяма вероятност всичките последни оплаквания, които споменавате са в резултат на проблема в гърлото, постепенно ще премине, имайте търпение и не се притеснявайте излишво.
  • Re: Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 12.06.2012 15:31

    Въпреки че не е правилния раздел,ще си позволя да попитам тук ... Освен симптомите на дращене в гърлото, има лека болка не постоянна, а се появява и изчезва в ушите, лека болка като че ли постоянна в задната част на врата, която понякога като че ли се изкачва и нагоре по черепа ... може ли да ми отговорите на какво може да се дължи - личната ме прати за болките в гърлото и ушите на УНГ който след МБ която показа именно тея гъбички ми предписа дактарин който си вземам и респивакс, но засега няма особен ефект или поне е незначителен ... след пет дневно лечение. -
  • Re: Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 11.06.2012 21:14

    Благодаря ви, това е доста успокоително. Трябва да се съсредотача върху вкарване на хормоните ми в норма и да не разсъждавам дали не съм болен от тежки заболявания освен основното и да си причинявам излишен стрес.
  • Re: Проблем със ставите
    от д-р Цончев | 11.06.2012 17:10

    По-скоро не, поне така както го описвате. Това е честа находка от повърхностни секрети, поне половината от населението го носи този стафилокок, но конкретно във ващия случай мисля че няма отношение към оплакванията ви. В смисъл, че той може да засегне имунокомпрометиран организъм, но това се отнася за много тежките състояния - сепсис, следоперативни усложнения, тежки травми и т.н. А при вас няма такова нещо.
  • Re: Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 11.06.2012 12:55

    А този стафилокок ауреус възможно ли е да предизвиква подобни симптоми ? Четох че много хора са носители на тази бактерия, и обикновено не предизвиква нищо, но при човек с леко отслабена имунна система, дали не може да причинява подобни симптоми ?
  • Re: Проблем със ставите
    от д-р Цончев | 10.06.2012 16:04

    Тази кандида постепенно ще се ликвидира. Хемоглобина е в рамките на нормите, повишението му е по-скоро добър показател за следоперативно състояние.
  • Re: Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 09.06.2012 22:26

    Ами ако може да помогне малко в гърлото биограмата показа че имам Candidas Albicans + S. Aureus, който стафилокок ми се появи в изследването на носен секрет което бях правил миналата година. Освен тези леки болежки по мускули и стави като че ли нямам други симптоми свързвани с артрити или ревматоидни заболявания ( от прочетеното в интернет ) - скованост, зачервяване, някакви признаци на възпаление. Това което е че просто дори при раздвижване и на лактите се чува едно леко припукване - казаха ми че било нормално но едва ли е нормално на толкова много места така в рамките на няколко седмици да започне да пукат при положение че досега никога не са го правили. Нещо много забравих да добавя преди операцията в началото на месеца HGB (хемоглобина) е бил 129 а няколко седмици след нея на 5ти Юни той е 153 ... Всъщност доста от показателите в кръвната картина изглеждат завишени спрямо отпреди един месец : ПКК на 3.5.2012 [url=LinkLink alt="Link />[/url] ПКК на 5.6.2012 [url=LinkLink alt="Link />[/url] Ще съм ви много признателен ако обърнете внимание и изкажете някакво становище, ако е възможн на тези резултати ...
  • Re: Проблем със ставите
    от д-р Цончев | 09.06.2012 20:46

    Възможно е, без обаче да съм сигурен в конкретния случай. Link Добре е и ендокринолога да се произнесе по въпроса. Инак от лабораторията данните са като след прекаран възпалителен процес, което в случая е обяснимо и с времето ще се нормализира.
  • Проблем със ставите
    от LZ1GJD | 08.06.2012 15:10

    Здравейте ... имам от около месец и половина проблем с лека болка в ставите, мускулите както и постоянен пукащ звук при раздвижването им. От 5 години имам болест на Грейвс (Базедова) и хипертиреодизъм които лекувах през цялото време и след като не така и не се повлия преди три седмици се оперирах - напълно бе премахната жлезата. Докато бях в болницата и две седмици след това откакто съм в болнични дали защото няма толкова движение и болките поотшумяха, но не и пуканията. След леко раздвижване в последната седмица болките отново се появиха - леки болки в ставите и мускулите, засега е основно около лактите и китките. В началото на годината прекарах гнойна ангина, която може би не излекувах напълно. Лечението бе гентамицин инжекции + аугментин. Поради проблеми със слуха и конкретно "шум в ушите" след първата инжекция помолих лекуващия лекар да спре гентамицина, понеже доколкото четох е доста ототоксичен и се бях притеснил от усложняване на проблема ми. Явно имам някакво усложнение след лечението с аугментин, понеже сега имам болки в гърлото и се оказа че е от гъбички в гърлото - предписаха ми дактарин гел който взимам 3 пъти на ден и респивакс. Направих си преди няколко дни ПКК + утайка + ревматоиден фактор ( стандартен за лабораторията и не знам какво точно включва ). СУЕ/ERS : 6/18 при норма < 25 Ревматоиден Фактор : Негативен ПКК е добре с изключение на : завишен LYM% - 55.6 при норма 20-40% занижен GRAN% 40.1 при норма 44-76% От два дни започнах доживотната хормонозаместителна терапия с еутирокс, TSH ми бе 145 измерено ден преди да започна хормона. Болките като че ли бяха намалели в периода в който ТСХ и ФТ4 са били в норма но не и пукането в ставите, то дори става по-силно. Първоначално бяха само колената, после започнаха лакти, рамо, тазобедрена става, буквално всички стави ми издават един такъв специфичен пукащ звук - като че ли няма болка, или е минимална при това "изпукване". Въпроса ми дали пукането в ставите и съответно болките там и мускулите може да имат връзка с моментния хипотиреодизъм ?

Напиши отговор