Щитовидна жлеза. Базедова болест. Тиреотоксикоза. Тироидити | какво да правя?

Напиши отговор
  • Re: какво да правя?
    от д-р Цончев | 07.05.2012 23:51

    Следвайте съветите на ендокринолога. Ако имате съмнения може да се направи консултация и с друг такъв, за сигурност, но не променяйте схемите на лечение по свое усмотрение.
  • какво да правя?
    от vasileva | 07.05.2012 22:18

    Объркана съм и не знам кое е правилно. През декември ми откриха базедова болест. TSH 0,01. Започнах да пия метизол 2х2, а от 4.01.2012 - 3 х 1 таблетка. На 13.01.2012 TSH 0.008, TSH-R-Ab - 3.6. Получих алергия от метизола и преминах на Тирозол - 3х1. На 03.02.2012 - TSH - 0.137. На 05.03-най-сетне TSH 1.82, но Free T4/FT4/ - 7.79 Намалиха ми приема на Тирозол по 1 на ден. Сега на 05.05.- TSH 1.97 и Free T4/FT4/-9.62. т.е. TSH от 05.03.2012 е в норма. Много се чудя какво да правя с лекарството. Ендокринолога казва, че не трябва да го спирам, но ез имам чувството, че не ми влияе много добре. Много започна да ми пада косата-не знам дали има връзка с това. За разлика от всички болни от базедова болест, които отслабват много-при мен е точно обратното-имам чувството, че се подувам. Нека ако има някой с подобни проблеми да сподели-ще бъда благодарна на всяко мнение.

Напиши отговор