Менопауза. Остеопороза | Вигантол и Конбриза предизвикват ли РАК...!?!?!?!

Напиши отговор
  • Re: Вигантол и Конбриза предизвикват ли РАК...!?!?!?!
    от victorya | 20.02.2013 17:44

    Горепосочените медикаменти са ми предписани от проф.Каменов и проф.Боянов от ендокринологията в Александровска болница.Вие при кой доктор бихте ме насочили?
  • Re: Вигантол и Конбриза предизвикват ли РАК...!?!?!?!
    от Доц. д-р Цончев, дм | 20.02.2013 12:53

    Чак пък рак... струва ми се преувеличено. Мога да предложа ендокринолог в София.
  • Re: Вигантол и Конбриза предизвикват ли РАК...!?!?!?!
    от ankamar56 | 18.02.2013 23:34

    Трябва да се търси поне още едно мнение. Дори и лекар във форума не може току тъй да направи избора вместо вас. Но добър ендокринолог може да ви препоръча д-р Цончев. Успех !
  • Вигантол и Конбриза предизвикват ли РАК...!?!?!?!
    от victorya | 18.02.2013 18:03

    Здравейте!Жена на 53год съм и имам "Хашимото" и остеопения, като вземам за хашимотото Л-тироксин, от две години за остеопенията вземам калций и алфа Д3 и въпреки това тя се задълбочава, сега преди месец в "Александровска болница" ми беше изписан Вигантол(10 капки по веднъж в седмицата) и Конбриза20мг(по 1 на ден), както и калций на Сандоз(250мг на ден).Не съм оперирана ендокринологично и съм в менопауза от 2 год и половина.Ендокринологът, който ми предписа тези две лекарства казва, че това е начина да се стопира остеопенията, а друг ендокринолог ми забранява приема им, като казва, че те могат да предизвикат рак на гърдата.Въпроса ми е кой от двамата да послушам, кое ще е по-добре за моя случай....!?!?????!Благодаря Ви предварително!

Напиши отговор