Менопауза. Остеопороза | менопауза - обилни кръвотечения

Напиши отговор
  • Re: менопауза - обилни кръвотечения
    от ZKK | 09.05.2011 23:25

    Благодаря Ви много,не знам много за лекарите хомеопати но сега прочетох доста неща.Ще потърся Д-р Кукува от Варна ,дано да я открия.
  • Re: менопауза - обилни кръвотечения
    от vuk | 09.05.2011 13:31

    Пропуснах името на лекарката - д-р Кукува, Варна. Доколкото знам преглежда и в София
  • Re: менопауза - обилни кръвотечения
    от vuk | 09.05.2011 13:28

    Аз минах първо през абразио, а след това два вида хормонално лечение - без резултат. След като ми се появиха допълнителни проблеми от хормоналното лечение се обърнах към лекар-хомеопат, занимаващ се и с билколечение. Билколечението (аз имам предпочитание към билките) даде много добри резултати. Вярно, че е доста трудоемко да се правят няколко вида чай по няколко пъти на ден, но резултатът си заслужаваше.
  • Re: менопауза - обилни кръвотечения
    от milla67 | 09.05.2011 09:42

    Значи...аз се повлиях много добре от хомеопатично лечение,същият проблем имах преди няколко години,след като ми отриха миома на матката.Сега нямам кръвоизливи и миомата ненараства.Консултирайте се и с лекар хомеопат.
  • менопауза - обилни кръвотечения
    от ZKK | 08.05.2011 18:12

    Здравейте, от една година получавам обилни кръвотечения.Ходих при гинеколог - първата и стъпка беше три месечна терапия с оргаметрил.Бях добре 4-5 месеца след това и отново започнаха кръвоизливите.На 04.04.2011г ми направиха абразио.Двадни след него отново започна силно кръвотечение.Изписаха ми инжекции които го спряха за около 25 дни.На 27.04.2011 /това ми е датата на цикъла/ получих отново кървене отначало слабо но сега вече е страшно силно,губя много кръв.Гинеколожката ми каза отново да направя инжекциите - дицинон и окситоксин.Но вече нямам ефект.Хистологичните изследвания от абразиото са чисти и няма никакъв друг проблем.Моля Ви препоръчайте ми лекар специалист в България,гинеколог или друг който да се занимава с тези проблеми на климакса.

Напиши отговор