Менопауза. Остеопороза | проблем с кръвното

Напиши отговор
  • Re: проблем с кръвното
    от doc@ | 02.03.2011 12:48

    Ако наистина няма анемия,друг проблем би бил недостатъчния прием на течности-което е характерно за по-възрастните хора.Пожелателно е да се приемат по 1,5литра течности дневно-но повечето хора приемат по-малко от литър дневно.Също не пишете-дали не приема лекарства,които намалят кръвното налягане-антихипертензивни,седативни,психотропни,вазодилататори и др.
  • Re: проблем с кръвното
    от detel | 20.01.2011 16:07

    от detel Такова кръвно имах и аз преди много години и също припадах, оказа се че проблема е в щитовидната жлеза.Тя създава тези проблеми с кръвното и характерно е малката разлика между двете граници.Проверете дано да няма нищо.
  • Re: проблем с кръвното
    от cveteto70 | 01.08.2010 19:53

    за припадането има много причини.както се вижда при нея е много ниско кръвното.хемоглобина как е.
  • проблем с кръвното
    от lidkata21 | 01.08.2010 17:57

    Много моля, за компетентен отговор.Става въпрос за свекърва ми, която е на 60 год. и от 5 год. е без цикъл ,но през последните една две години два три дена в месеца, това са дните в които е бил цикъла, кръвното и пада 80 на 60,а се е случвало и да припада.Възможно ли е да е свързано по някакъв начин с датите от цикъла или трябва да се търси другаде проблема,датите са 25,26,27.

Напиши отговор