Главоболие. Мигрена | Тъпа постоянна болка в главата

Напиши отговор
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Доц. д-р Цончев, дм | 08.02.2018 09:02

    Oтговор: преумора,стрес и недоспиване
    съвсем възможно е, особено при условие, че останалите изследвания са отрицателни.
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Alex | 02.02.2018 23:00

    Здравейте.От няколко дни изпитвам болки в областа на тила,постоянна тъпа болка,понякога чувствам замаяност,като цяло рядко се оплаквам от главоболие.Ходих на лекар, кръвното ми е 120/75 направиха ми снимки на врата и гръбнака, нямам шипове. Мисля си,че може би всичко е от преумора,стрес и недоспиване, но все пак може ли да бъде нещо опасно? Благодаря Ви предварително.
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Магдалена | 19.01.2018 16:01

    Здравейте! На 23 години съм. От около седмица изпитвам тъпа болка отгоре в главата. Имам чувството, че от време на време се мести и към ушите. Не е нещо, което да не се понася, но е дразнещо. Болкоуспокояващите не ми помагат. Преди около 2 месеца имах подобен проблем и личния ми лекар ми изписа симпатил. Нямам проблеми с очите, кръвните изследвания или кръвното налягане.. въпреки това доста се притеснявам да не е нещо сериозно или опасно. Бих желала да Ви помоля за съвет.
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Доц. д-р Цончев, дм | 13.12.2017 22:15

    Направете си снимка на шията и доплер на съдовете на шията и главата и може да се изясни диагнозата.
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Екатерина Георгиева | 13.12.2017 16:35

    Здравейте!И аз да попитам как мога да разбера дали нямам шипове.От миналата седмица съм с главоболие и световъртеж.Ходих на лекар при личната тя първо ми предписа нурофен и дименхидринат.Пих ги 3 дни,но нямах облекчение.И личната реши да ме изпрати на невролог,той реши че е на неврологично и ми предписа да пия деанксит и дименхидринат.Но още нямам подобрение.Главата ме боли и врата и ми е замаено.В петък на 15.12 съм пак при него.Дали може да е шип или някакво изкривяване.При това оплакване дали е възможно .
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от д-р Александра Игнатова | 27.11.2017 12:50

    Няма такова нещо като пристрастяване, при наличие на артериална хипертония лекарствата се приемат редовно и за постоянно и това е. Възможно е ако текущият контрол на кръвното не е добър главоболието да продължава. Както казах, добре е да се измерят стойностите на кръвното налягане по време на болките. Може да се консултирате с кардиолог, ако хипертонията не е добре контролирана. Успех!
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Traqna | 24.11.2017 20:34

    Не, спирането на 1то лекарство е нейно решение и нейна глупост към днешна дата, тя не искаше да се пристрастява, но видя че няма как. Изписали са й второ, заради възможността организма да е привикнал към първото. Просто се чудя дали е нормално след като отново пуе лекарства са кръвно да продължава болката в главата?
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от д-р Александра Игнатова | 24.11.2017 18:09

    Здравейте! Силно вероятно е главоболието да е свързано с лошия контрол на кръвното налягане. Измерете кръвното по време на главоболието. Имало ли е специална причина да спре първото лекарство и сега да се смени с новото?
  • Re: Тъпа постоянна болка в главата
    от Traqna | 23.11.2017 20:35

    Пропуснах да кажа, че вече два дни след новото лекарство кръвното й е нормално 120/80 , но болката продължава, както описах горе.
  • Тъпа постоянна болка в главата
    от Traqna | 23.11.2017 20:18

    Здравейте, много съм притеснена. Майка ми е на 48г. и от 15-20 дни почти всеки ден се оплаква от болка в глава в слепоочията и видоко горе, която описва като тъпа. По принцип от 1 година е с видоко кръвно и й изписаха нолипрел веднъж дневно сутрин . Пи това лекарство доста месеци, но последните 2 реши да направи експеримент и го спря. Отначало се чувстваше добре, докато не започнаха болките в главата. Кръвното й варира от 130/90 до 140/90. Отиде на кардиолог, казаха й, че кардиограмата е добра. Невроложката й смени лекарствата и вече 2 дни приема Диованот 160милиграма , но днес ми сподели, че в 4 сутринта се е събудила и главата я е боляла.. След няколко часа болката е отшумяла. Има дни в които ме я боли и такива, в които не спира това усещане на тъпа болка.. Други оплаквания няма, но както може да се досетите си мисля най-лошото ( тумор) и Ви моля да ми кажете според Вас на какво може да се дължи този тип болка, продължаваща толкова време и имам ли основания да се притеснявям, трябва ли да направи някакви изследвания?

Напиши отговор