Депресия, тревожност, стрес | Какво ми е?

Напиши отговор
  • Re: Какво ми е?
    от Явора | 06.05.2017 21:39

    Проблема на аvent е от поне няколко или повече години. Така че съветите за търпение и че антидепресантите и транквилантите действали с натрупване не са за неговия случай.......ако беше така до сега да са му минали оплакванията. Друг е въпроса че водещия му проблем изобщо не е п аническо разстройство или депресия.....колкото пъти попадна на мненията му толкова пъти се убеждавам в това. Като ти стяга в главата шията и слепоочията.......прочистия я малко тази глава - синуси гърло уши дробове.....ще ти стане по леко и на тялото и няма да те тегли назад и да се разхождаш като пиян и т.н. каквото беше писал

    Извинявам се за пропуските в пунктуацията.....в момента ми е такова устройството малко проблемно.
  • Re: Какво ми е?
    от Ilia Ivanov | 19.04.2017 21:10

    В болнични условия подобрението настъпва много по-бързо. Ако не можете да се справите, може би трябва да помислите за хоспитализация.
  • Re: Какво ми е?
    от avent | 18.04.2017 19:02

    Не мога да се успокоя. Стяга ме гушата, плаша се, чак като ходя по улицата се плаша да не полудявам, треперя. Вземам клонарекс но нищо само спя от него вечерта. Имам чувството че този АД ВЕЛАКСИН не ми действа и се задълбочавам.
  • Re: Какво ми е?
    от Ilia Ivanov | 18.04.2017 11:40

    Антидепресантите, без значение какви, действат с натрупване.. срокът е много различен, защото всеки човек реагира индивидуално, но поне месец трябва за осезаемо подобряване. Търпение, не е грип, минава по-бавно, но минава.
  • Re: Какво ми е?
    от avent | 17.04.2017 16:08

    Благодаря за отговора, лекаря каза депресия. С какъв АД се изправи на крака и за колко време?
  • Re: Какво ми е?
    от иван | 17.04.2017 12:07

    Колко познато. Бях така дълго, дълго време.
    Като ти изписаха лекарството не те ли информираха какво ти е, с каква цел ти го изписват.
    Имаш паническо разстройство.
    За 3 дни не се оправя. Ако до месец лекарството няма ефект отиди пак при доктора да ти го смени. Аз смених няколко.
    А, и работи с психолог. Само това оправя наистина.
  • Какво ми е?
    от avent | 17.04.2017 11:48

    Моля Ви, за съвет
    Страдам от стягане на главата, слънчевия сплит, ходя като пиян, замъглено на очите, гушата ме стяга, стяга ме темето и тила, заглъхване и кънтене в ушите, краката ми треперят. Не мога да се концентрирам, като стоя прав все едно ме тегли нещо назад, шашнат съм изплашен, не мога да се концентрирам. Изписан ми е ВЕЛАКСИН 75мг сутрин ансиодем към 10.00 и вечер клонарекс. Приемам ги вече 3 дни но нищо, ефект нямам.

Напиши отговор