Шизофрения. Циклофрения. Психично здраве | Какво се случва с мен?

Напиши отговор
  • Re: Какво се случва с мен?
    от Ралица | 13.09.2018 09:33

    В момента какво вземате от терапията или сте я спрели изцяло. Възможно е част от описаните симптоми да се дължат на медикаментите, които след определен период и при подобрение ще бъдат с намалени дози, като съответно и страничните ефекти ще отшумят. Рязкото спиране, обаче може да Ви вкара в по-тежка криза, която описахте в края на съобщението.
  • Какво се случва с мен?
    от Симон | 11.09.2018 19:56

    :( Здравейте! Не знам откъде да започна , но ще го карам систематично. Миналата година ме приеха в болница, изписаха ме с диагноза биполярно разстройство + куп хапчета( Aбилифaй 1т., Невротоп 2т., Клонaрекс 1т., Зипрекса 1т.).. Престоят ми в болницата имаше две панически атаки, всяка сутрин изпадах в много тежка депресия и тн.н.. Нещата не бяха добри.Все ми беше едно черно пред очите и тн.н.. Епикризата беше написана неадекватно-имсм предвид, че бяха писали неща, които не съм казвал по този начин,по който сa ги написали. Постъпих в болницата в ясно съзнание, ориентиран и тн.н. Приеха ме по мое съгласие заради агресивно поведение."Особеностите" в епикризата бяха установени и от амбулаторен психиатър. Един месец след излизането ми от "ателието за ремонт" се случи един много неприятен инцидент за мен , след който тотално спрях всички хапчета. След това заради депресивно състояние постъпих пак , но на (антидепресанти и стабилизатор).. Горе-долу бях добре , но започнаха едни неприятни работи(нарушена преценка , недочувaне, недорaзбирaне и тн.н.), усещах някаква форма на намалено съзнание. Общо взето ситуацията е такава, че вече много трудно разпознавам лица. По едно време дори бях забравил как се пресичат улиците, заради което съм изпадал в много неловки ситуации.Все по често ми се случва да гледам филми и да не мога да запомням лицата на актьорите(все едно и аз не знам). От друга страна , нямах проблеми с възприемането на информация за учене.. Помнех като слон(зaучaвaх).. След опит за самоубийство обаче и способностите ми за учене рязко се влошиха..Интоксикирaх се с 3т. Неорисп по 4мг, 3т. Акинестат, 5т.Вицетин 1т.Лaнитоп, 3т.Колдрекс. Малко след това усетих удар в главата и паднах . От Бърза помощ установиха хипертония, сърцебиене с пулс 140-150, брaдипсихия. След което направо в спешното и след това в токсикология.След това пак в болница, но този път с диагноза Aнaнкaстно като бяха категорични, че биполярно нямам (как така са го объркали предните пъти при положение, че бяха сигурни)..Нещата пак не бяха добре, но все тая. Към днешна дата: на моменти не мога да запомня кой ден е, нови лица абсолютно не мога да запомня.. Бъркам лица на познати с такива на непознати(понякога).. От предишните дни помня много малко (все едно не са се случвали).Способностите ми за запомняне на информация са се свили много. Дълготрайната ми памет е под всякаква критика. Случвало ми се е да бъда в някакво състояние , в което изобщо да не мога да мисля.Имaше период, в който дори не можех да прочета и една страница(много бързо се изтощавах). Мисленето ми е обедняло, вече не мога да анализирам така, както преди.Скоросттa нa обработка на информация също се е забравила. Сега съжалявам, че направих опит за самоубийство , но то тогава си беше цял импулс. Въпросът не беше дали, а кога.. Когато си спрях хапчетата, тогава осъзнах в каква ситуация съм изпаднал (житейска -без работа и пари)и това допълнително ме срина. Не можех нито крачка напред да направя.

Напиши отговор