Предпазване от забремяване (контрацепция) | Неправилно ползване на Фарматекс

Напиши отговор
  • Re: Неправилно ползване на Фарматекс
    от eka | 21.09.2011 15:49

    Незнам на какво може да се дължи това.
  • Re: Неправилно ползване на Фарматекс
    от eka | 21.09.2011 15:47

    Здравейте от известно време използвам таблетките Фарматекс. Последните 2-3 пъти след употребата им получавам течение на парцали за 2 дни и след това изчезва и това се случва само след употребата им.
  • Re: Неправилно ползване на Фарматекс
    от Доц. д-р Цончев, дм | 27.08.2011 15:37

    Вероятността за "фал" граничи с нулата.
  • Неправилно ползване на Фарматекс
    от jabcho | 22.08.2011 22:43

    Малко шантава ситуация -става въпрос за Фарматекс (хапчета за локалната контрацепция). Нямахме много време и партньора ми проникна за съвсем кратко в мен, не си бях сложила все още хапчето, тъй като бях притеснена от подобен непротектиран акт се дръпнах и чрез орална любов партньора ми свърши. Изкъпах се и после си сложих хапчето с мисълта че може да имаме контакт, но такъв нямаше. Притеснявам се че първо проникна за малко в мен, после пък се измих с интимен гел и да не би да съм си направила някоя беля, уж си измих ръцете, но пък си поставяш хапчето много навътре, уж не трябва да ползваш сапун и то все едно съм неутрализирала ефекта пък съм си завела гости с ръка. И като сложим факта че днес определено ме наболява яйчника като за овулация и според календарите би следвало да сега (07/08 първи ден от менструацията, 31 дни цикъл) имам извести притеснения.. каква я свърших?!

Напиши отговор