Предпазване от забремяване (контрацепция) | Въпрос за Ясмин

Напиши отговор
  • Re: Въпрос за Ясмин
    от Женя111 | 01.06.2010 16:33

    да възможно е да е от ясмина
  • Re: Въпрос за Ясмин
    от 88darkangel | 16.05.2010 00:04

    Здравейте, Приемам хапчето и имах цикал.Но този месец цикалат ми не е както преди. Нямах теч, почти никакав.Вазмойжно ли е да е от хапчето? понеже го приемам доста месеци. Благодаря ви
  • Re: Въпрос за Ясмин
    от moni4ka | 30.09.2009 19:01

    7 дена след последната таблетка започнете новата опаковка, иначе изчакване на пълен 28-дневен цикъл намалява ефективността на противозачатъчното средство. Ако не е използвана преди това хормонална контрацепция - в първите 7 дни от приема (особено ако не се започва от първи ден на менструация, а по-късно) са необходими допълнителни средства за предпазване от нежелана бременност.
  • Въпрос за Ясмин
    от ania_ | 30.09.2009 13:10

    За пръв път използвам противозачатъчни. Преди година ми изписаха Yasmin и започнах да ги пия, но след второто хапче се наложи да ги спра понеже се оказа, че имам доброкачествено образование на хипофизата. След консултации с неврохирур и ендокринолог ми казаха, че мога да продължа да пия хапчетата. Сега изпих опкавката, но с 19 хапчета, тъй като преди бях изпила две от нея. Гинеколожката ми каза, че няма проблем, че са 19 хапчета. Въпросът ми е дали съществува риск от забременяване и дали хапчетата действат още след първата таблетка при положение, че за пръв път пия противозачатъчни?

Напиши отговор