Часовете, които мнозина ежедневно прекарват пред компютъра, могат да увредят стойката на тялото. Когато седим на бюрото, обикновено сме приведени напред, а раменете са отпуснати. Лошата поза на тялото може да се окаже вредна и за здравословното състояние. 
 
Ако смятаме, че имаме подобен проблем, има лесен начин, с който можем да помогнем за подобряване на стойката на тялото. Предлагаме упражнения, които не само намаляват мазнините в областта на корема, но също така и стягат мускулите в ядрото на тялото, на гърба и седалището. Всичко това е от значение на поддържането на добра стойка.
 
Какво всъщност означава „правилна стойка“? При нея ушите трябва да са в една линия с раменете, които да се издърпат назад. 
 
Накланянето на една страна с дъмбел в ръка е движение, което помага за поддържането на правилна стойка. 
 

Стъпки за изпълнение на упражнението:

  • Застава се с изправен гръб, като стъпалата са поставени на ширината на раменете, които се отпускат. Във всяка ръка има по един дъмбел.
  • Следва бавно накланяне от талията към едната страна. Позицията следва да се задържи за 2 – 3 секунди, след което да се върнем към начална поза.
NEWS_MORE_BOX

 

  • След това същото движение се повтаря и от другата страна. Изпълняват се по три серии от 15 повторения и от двете страни. Възможно е също така всички 15 повторения първо да се изпълнят от едната страна, след което и от другата.
 
Упражнението работи за коремните мускули, както и за тези в областта на кръста, което позволява тялото да бъде изправено. Упражнението подобрява и баланса
 
Важно е да се има предвид, че тежестите, с които се изпълнява, не бива да са по-тежки от обикновени дъмбели.