За да тонизираме цялото тяло, не е задължително да провеждаме дълги и интензивни тренировки. Според фитнес треньори това може да стане и с помощта на няколко лесни упражнения, които да активират няколко мускулни групи и така да подсилят метаболизма. С тяхна помощ се повишава сърдечният ритъм и се изгарят максимум калории, засилва се и издръжливостта.  
 
Следва да се изпълнят следващите упражнения в реда, в който са представени, като се стремим за 5 минути да направим колкото може повече повторения. 
 
Упражнение № 1
 
С дъбмел във всяка ръка се заема позиция за изпълнение на лицеви опори. Ядрото на тялото се стяга, заедно със седалищните мускули, след което единият лакът се свива и се повдига тежестта отстрани на гърдите. Бедрата следва да останат успоредни на пода. Гърбът се понижава бавно към стартова позиция, след което движението се повтаря от другата страна. 
 
Упражнение № 2
 
Застава се в изправено положение, като краката са леко по-разкрачени от раменете, а пръстите са обърнати леко навън. Във всяка ръка има по един дъмбел, като ръцете са изпънати напред така, че дъмбелите да бъдат на височината на раменете. Дланите са обърнати една към друга. 
 
Следва клякане така, че бедрата да бъдат успоредни на пода. Тазът се изтласква напред, като ръцете се протягат и тежестите се оказват над главата. След това бавно се връщаме в изходна позиция. 
NEWS_MORE_BOX
 
 
Упражнение № 3
 
С двете ръце се хваща една гира. Застава се с крака малко по-разширени от раменете. Коленете се свиват леко, а тежестта на тялото се премества между краката. Седалищните мускули се стягат, бедрата се изтласкват напред, след което и тежестите, като те се поставят на нивото на раменете, ръцете са изправени. Следва обръщане на движението, като дъмбелите се поставят между краката. 
 
Упражнение № 4
 
Застава се с разкрач на краката, колкото ширината на раменете, бедрата се изтласкват назад, като коленете се присвиват. Ръцете се поставят отпред на пода, а стъпалата се изтеглят назад така, че да заемем позиция за лицеви опори. Следва изместване на тежестта върху петите, ръцете се повдигат над главата и скачаме върху пода, като се стремим да се приземим леко.