Укрепването на мускулатурата е от голямо значение за предотвратяването на различни травми, както и за по-ефективното изпълнение на различни упражнения.

 

Балансиращите упражнения са много ефективни за активирането на дълбоките мускули. Това е от особена полза за стягането и оформянето на коремните такива.


 

Упражненията, които включват балансиране могат да бъдат най-различни. Много популярни са тези, които включват бавни движения на свободния крак в посока съответстваща на часовниковата стрелка или балансирането на един крак с часовникови движения на една от ръцете.

 

Ангажирането на корема преди всяка тренировка е друг начин за постигане на добра фигура. Човек трябва да стегне корема си, без да задържа дъха си - сякаш се подготвя за удар. По този начин се активират основните мускули около гръбначния стълб и се тонизира цялата коремна област.

 

Човек би могъл да стяга мускулите си по този начин и докато върши друг вид дейности, например докато работи на компютър. По-честата активация на коремните мускули може значително да ги подсили.

 

Ангажирането на корема е от голяма полза и за предотвратяването на различни наранявания в резултат на упражнения, които включват повдигане на тежести.

 

Активирането на коремните мускули може да бъде постигнато и чрез клек на един крак. При този вид упражнеине човек застава в позиция с крака, намиращи се на ширината на бедрата му. След което той насочва единия от двата си крака напред, като едва докосва пода за баланс и бута бедрата си назад и надолу в позиция клек. В този момент гърдите трябва да са изправени.

 

Страничните напади са друг вид упражнения, които освен за краката могат да подпомогнат и за стягането на дълбоките и повърхностни мускули на корема. Правилната позиция на изпълнение на този вид упражнения включва изправянето на гърба, което провокира участието на различни мускулни групи.

 

Важно е да се отбележи, че кратките упражнения биха могли да стегнат и подсилят мускулите на корема, но в повечето случаи не са достатъчни за получаването на видими резултати. Те са от полза за укрепване на мускулатурата в тази област и предотвратяването на различни травми в нея.

 

За постигането на и поддържането на добра фигура е необходимо спазването на индивидуален хранителен режим, както и практикуването на различни видове физическа активност ежедневно.

 

Референции:

https://www.webmd.com/