Стягане на бедрата от вътрешната им страна! Но как!? Отговорът е лесен и приятен за изпълнение. Името на упражнението е „Събиране на бедрата” на специален уред, който ще намерите в почти всяка професионална фитнес зала. Това упражнение се „слави” като „упражнение за жени” , но дялба на упражненията няма, защото те са за натоварване на различните мускулни групи без значение от пола на спортуващия.
 

Изпълнение на упражнението  „Събиране на бедрата”

Както споделих, в професионалните фитнес центрове има и специална машина на която може да изпълнявате това упражнение (попитайте фитнес треньора в залата). Помагайте си с видео материала по долу.
 
Заемете изходно положение – седнал на уреда с гръб разположен на облегалката (килограмите са в зависимост от възможностите ви) и крака разположени на платформите. Изпъчете гърдите и поддържайте тази стойка по време на изпълнението на упражнението. Поемете си въздух и стартирайте изпълнението на упражнението – събирайки плавно краката и издишвайки постепенно.
 
NEWS_MORE_BOX
 
След достигане на точката в която краката са напълно събрани, започнете да разтваряте, отново плавно краката до достигане на началната точка на упражнението, вдишвайки равномерно. Тук е нужно особено внимание - спрете до момента в който активната тежест на уреда е на разстояние малко преди да докосне пасивната тежест (т.е. не трябва да си почивате по време на работната серия).
 
Правете по 18-25 повторения в работна серия (сериите са според вашите възможности – минимум 3 серии до максимум 6-8 серии). Почивката между работните серии е 30 секунди
 
Внимание! Винаги загрявайте посредством велоергометър и/или крос с цел повишаване на телесната температура и минимализиране на риска от травми, както и с разгряващи серии преди изпълнението на работните серии. Ползвайте тренировъчен партньор и/или фитнес треньор за по голяма сигурност и качество в тренировката.