Фитнес и рехабилитация

Кикбоксът нокаутира стреса и напрежението

Кикбоксът нокаутира стреса и напрежението

Фитнес версията му е кардио кикбокс - смесица от бокс, бойни изкуства и аеробика, изпълнявани на фона на ритмична музика.
Кои спечелиха карти за водна аеробика?

Кои спечелиха карти за водна аеробика?

Приключи играта на Puls.bg съвместно с Клуб Водна аеробика Мария Шпицер. Изтеглихме имената на 5-те победителки, които получават по една безплатна едномесечна карта по водна аеробика.
Плуването замества тренировките с ред спортни уреди

Плуването замества тренировките с ред спортни уреди

Няколко часа плуване седмично са достатъчни, за да се подобри физическото и здравословно състояние на всеки човек независимо от възрастта.
За да тонизираме тялото си, трябва да започнем от гърба

За да тонизираме тялото си, трябва да започнем от гърба

За да тонизираме тялото си, трябва да се съсредоточим главно върху задната му част. Упражненията за коремните мускули не са достатъчни.
4 стратегии за отслабване, които работят донякъде

4 стратегии за отслабване, които работят донякъде

За да задържим постигнатото е важно какво е мисленето ни. Вместо да бъдем насочени към активно отслабване в краткосрочен план, трябва да се съсредоточим върху дългосрочни, постоянни промени.
Пилатес за стегнати коремни мускули и седалище

Пилатес за стегнати коремни мускули и седалище

Всяко движение трябва да се прави в пълна концентрация. Практикуващият трябва да се фокусира върху правилната позиция на тялото и да обръща внимание на това как чувства тялото си.
Протеиновите напитки - не толкова ефективни

Протеиновите напитки - не толкова ефективни

Смята се, че напитките на основата на протеини и хранителните добавки за спортисти увеличават енергията и издръжливостта им.
Водна аеробика – най-приятният начин да изваеш тялото си

Водна аеробика – най-приятният начин да изваеш тялото си

Puls.bg. съвместно с Клуб Водна аеробика Мария Шпицер организира игра, в която пет от вас могат да спечелят безплатна карта за един месец занимания по водна аеробика.
Кой мускул за какво тренираме?

Кой мускул за какво тренираме?

Колкото по-наясно е човек с функцията и положението на всеки мускул или мускулна група, толкова по-лесно ще постигне желаните фитнес резултати.
Как да се подготвим за тренировка на бягаща пътека?

Как да се подготвим за тренировка на бягаща пътека?

Трябва да се обърне внимание, че неправилното използване на фитнес уреда, като прекомерни упражнения, лош контрол и резки движения без подгряване, може да навреди на здравето ни.
943 намерени, страница 86 от общо 95

Още от Фитнес и рехабилитация
Кога да очакваме ефект след физиотерапия?

Често още по време на лечението

Отпускане на мускулатурата с вендузи

Миофасциална декомпресия

Морелечение за профилактика на хронични заболявания

Таласотерапията и нейните предимства

Най-подходящите спортове при сколиоза

Фитнесът е подходящ, но с индивидуална програма

Разтежение на мускул - как да се справим с него?

Какви са причините за мускулните разтежения?