Искате стегната и стройна фигура, може да го постигнете и в домашни условия без наличието на специална фитнес техника.



Ето няколко съвета за различни група от мускули, които може да тренирате без специална подготовка и инструктор.

 


 

Упражнението започва със стационарен джогинг в продължение на 5 минути, след което се правят няколко стречинг упражнения, за да се загрее цялото тяло. Това ще предотврати появата на мускулна треска или мускулно разтягане и схващане.

 

1. Бицепси и трицепси

 

За упражненията може да използвате дъмбели или шишета пълни с вода. Упражненията могат да са най-различни. Ето един пример.

 

Застанете в положение за лицева опора, като краката ви са леко разтворени. Прехвърлете цялата тежест на тялото на лявата ръка и крак и хванете дъмбела с дясната ръка. Започнете движения, наподобяващи гребане с радиус близък до ребрата. Стремете се да запазите правилна позиция на тялото по време на упражнението. Направите 3 серии по 10 повторения и после сменете ръката.
 

2. Гръдни мускули

 

Гръдните мускули укрепват с извършването на лицеви опори. В домашни условия използвайте масата или бюрото, за да се подпрете. Това положение на тялото улеснява направата им. Ако се чувствате добре подготвени, направете сериите от земята. Необходимо е да се извършат поне 3 серии по 12 повторения за постигане на желания ефект.

 

NEWS_MORE_BOX

 


3.  Коремни мускули

 

Коремните мускули може да тренирате с коремни преси. За да се гарантира правилното им извършване, легнете на земята и вдигнете краката си на леглото. За да усложните упражнението може да сложите няколко книги върху корема си. В началото започнете с 2-3 серии коремни преси, след което постепенно увеличавайте броя им.
 

 

4. Мускули на краката


Тази група от мускули може да се тренира с клякане или изкачване на стълби. С всяка следваща серия може постепенно да увеличавате темпото, с което изкачвате стълбите, така освен мускулите на краката ще подобрите кръвообращението и състоянието на сърдечно-съдовата система.