Искате ли да направите хубаво тяло още за това лято? Променете начина си живот още сега! На първо време, при първа възможност, направете 30 минути кардио тест - отидете в най-близката фитнес зала и се качете на пътеката, велоергометъра или кростренажора или пък отидете в най-близкия парк и потичайте половин час. Така ще изгорите около 350 до 450 калории. Това се равнява на един обяд.


Следващата стъпка, която трябва да предприемете, е да пристъпите към промяна на хранителния си режим. Оттук-нататък трябва да започнете да си давате сметка, какви храни консумирате и всяка от тях колко време ще ви отнеме във фитнес залата или в друга физическа дейност.


Кардиото не е само за хора, които искат да отслабнат, но и за а и за тези които, искат да качат мускулна маса. Така че тичайте с мисълта, първо, че го правите, за да сте по-здрави. После, така изгаряте мазнини. И ако вече съчетаете тичането с вдигане на тежести във фитнес залата, ще можете да качвате и мускулна маса.



Във фитнеса резултатите идват много бързо, но при едно условие – да се промени начинът на живот. С правилната диета и с постоянство и упоритост във фитнес залата е напълно възможно още за това лято да излезете на плажа със самочувствие. Спортувайки, ще сте и по-здрави, ще се чувствате по-щастливи и тонизирани и ще изпитате удоволствие от почивката. Повярвайте ми, така след края ѝ ще се върнете дори с желание във фитнес залата. Оттам-нататък начинът ви на живот ще се промени безсъзнателно, както и погледът ви към ежедневните ви дейности ще стане съвсем различен. Няма да ви е досадно или отегчено, а ще започнете да работите с желание, ще бъдете и по-успешни.

NEWS_MORE_BOX

 


Този път подавам примерна диета за покачване на мускулна маса и намаляване на подкожните мазнини. За да имате резултат, трябва да я спазвате стриктно и да не си позволявате и ябълка повече обаче.
 

Примерна диета за покачване на мускулна маса и намаляване на подкожните мазнини

Първо хранене: Омлет с извара (две яйца с белтъците, 70 г извара)
Второ хранене: 50 г орехи или бадеми
Трето хранене: 200 г месо по избор (без свинско), 200 г ориз без подправки
Четвърто хранене: Омлет само от белтъци (5 броя), салата със зелени зеленчуци
Пето хранене: Плод (цитрусов) или фреш от лимон и грейпфрут
Шесто хранене: 150 г месо (пилешко или риба), салата от зелени зеленчуци.


Водата също е неизменна част от хранителния режим. Консумирайте не по-малко от 2 л вода дневно!


С тази диета и с 30 минути кардио 4 пъти в седмицата и един час силова тренировка във фитнес зала, ще промените тялото си бързо...

 

 

Иван Иванов е фитнес инструктор и национален шампион по класически културизъм. Занимава се с фитнес и културизъм от 14 години. Участвал е многократно в национални и международни състезания по класически културизъм. Национален шампион е по класически културизъм от 2013 г. и вицешампион на балканското първенство през 2015 г. С негова помощ ще се опитаме да ви въведем в света на фитнеса от неговото АБВ, а защо не и да ви помогнем да постигнете желаната фугира още за този летен сезон...

 



 

 

 

Следващия съвет на Иван Иванов в рубриката "Фитнес" на Puls.bg очаквайте във вторник, 16 юни.

 

Първият текст от поредицата на Иван Иванов - Кога да очакваме резултати от фитнеса?