С настъпването на пролетта идва и времето на късите поли и панталонки. За да бъдат краката красиви, е важно да знаем как да ги стегнем. Предлагаме ви 3 упражнения, с помощта на които се тонизират седалището, бедрата и прасците
 

Упражнение №1

Това упражнение е идеално за начинаещите, а за изпълнението му няма нужда от специално оборудване – необходим е единствено един стол. 
 
За целта следва да застанем в изправено положение с гръб към стола. Краката са разкрачени на ширината на бедрата. Докато тежестта на тялото е върху петите, коремните мускули се стягат, навеждаме се леко напред и понижаваме седалището към стола. 
 
Спираме точно преди да седнем върху стола, след което се връщаме в начална позиция. Следва да се изпълнят три серии от по 10 – 15 повторения на това упважнение
 

Упражнение №2

Застава се в изправено положение, като стъпалата са поставени на ширината на раменете. С десния крак се стъпва по диагонал назад. Свиват се коленете, а торсът се накланя леко напред. Следва пружиниране – около 10 – 15 пъти. 
 
Тялото се изправя и се завъртаме на 180 градуса, така че десният крак да бъде отпред. Следва пружиниране отново. От всяка страна се пружинира по 10 – 15 пъти, което е една серия. Следва да се изпълнят 3 серии. 
NEWS_MORE_BOX
 

Упражнение №3


Това движение тонизира краката и седалището
 
Застава се със стъпала, поставени на ширината на бедрата, след което с десния крак се прави крачка назад и тялото се понижава. Ръцете се изпъват и се събират над главата, а тялото леко се накланя напред. 
 
Следва накланяне и на гърдите, като ръцете се протягат напред. Десният крак се повдига, докато оставаме да стопим само на левия. Тази позиция се задържа за три вдишвания, преди да се върнем към начална. Изпълняват се по 3 повторения с всеки крак.