Лятото е чудесен сезон да пренесете тренировките си на открито. Всеки двор или парк може да се превърне в тренировъчна площадка, а така може да съчетаете тренировката и с разходка със семейството. Предлагам ви да опитате 3 много ефективни упражнения, които ще раздвижат гърба ви и ще създадат видим мускулен тонус. Ако прекарвате много часове пред компютъра или зад волана, те ще ви помогнат и да си върнете правилната стойка.
 

Набирания с лента

За това упражнение ще ви е нужна лента за йога или дълга хавлия. Използвайте дърво или стълб за основа и хванете двата края на лентата, като отпуснете цялата си тежест назад. Изпънете ръце и поемете въздух. Издишвайки, издърпайте тялото към дървото, като използвате мускулите между плешките. Задръжте за секунда, върнете се в изходна позиция и повторете 12-15 пъти в 3-4 серии.
Ако умеете, вместо това упражнение може да изпълните набирания на лост.


 

 

    

 

 

Y oт стена

Застанете с лице към стена или врата. Хванете лента или пръчка с две ръце на широчина два пъти по-голяма от раменете. Поставете дланите на стената и леко дръпнете плешките надолу, като внимавате да не изпъчвате гръдния кош. Отлепете ръцете максимално далеч от стената, използвайки мускулите между плешките, задръжте секунда и върнете в изходна позиция. Изпълнете 8-12 пъти и повторете в 3-4 серии.

  


 

Плъзгане по стена

Заемете изправен стоеж с гръб към врата или стена. Вдигнете ръце над глава и притиснете горната част на гръдния кош към стената. Поемете въздух. Издишвайки, бавно сгънете лакти и плъзнете дланите и предмишниците по стената. Задръжте секунда и изпънете ръцете. Изпълнете 8-12 пъти и повторете в 3-4 серии.

Изпълнявайте този комплекс 2-3 пъти седмично, самостоятелно или като част от обичайните ви спортни занимания. След 10-12 тренировки ще забележите видими резултати! Успех!