Бихте ли могли да имате здрави и тонизирани ръце с помощна на упражнения, които да изпълнявате в домашни условия? Отговорът е твърдо положителен. Предлагаме ви някои от тях.
 

1. Лицеви опори с топка

 
Упражнението е подходящо за хората, които искат да подсилят горната част на тялото си. То може да се изпълни с помощта на футболна топка, купчина от книги или медицинска топка – идеята е да се създаде неравна повърхност.
 
Как да го изпълните?
Заемете позиция за изпълняване на лицеви опори, след което поставете под дясната си ръка топката, а лявата да остане на пода. 
 
Стегнете корема и раменете, докато се снижавате към пода. Изтласкайте се, като подадете топката към другата ръка. Направете упражнението най-малко пет пъти за всяка страна. 
 

2. Кръгове с бицепс и ръце

Упражнението е препоръчително за хора, които търсят тренировка за цялото тяло. 
 
Как да го изпълните?
Застанете с разкрачени крака малко повече, в сравнение с ширината на таза, като във всяка ръка държите дъмбели с тежест между 2 и 3 кг. Лактите ви трябва да са свити, а дланите – насочени нагоре. 
 
Дръжте гръбнака изправен. Очертайте кръг във въздуха, като започвате да движите лявата си ръка по посока рамото. След това сменете ръката. Направете упражнението по 16 пъти и с двете ръце. 
NEWS_MORE_BOX
 

3. Упражнение за трицепс


 
То е чудесен начин да се отървете от отпуснатите ръце в областта на трицепса
 
Как да го изпълните?
Легнете по гръб на пода, със сгънати в коленете крака. Вземете във всяка ръка по един дъмбел от 2 кг, като ръцете са вдигнати назад и са разположени над главата ви. Дръжте дъмбелите на няколко сантиметра над пода. 
 
Стегнете ръцете, след което повдигнете лявата над гърдите и върнете в изходна позиция. Повторете упражнението 15 пъти с всяка ръка. Направете 2 – 3 серии.