Факт е, че много хора пропускат тренировки – заради работа, пътувания, ангажименти със семейството. Повечето от нас добре балансират калориите от приетата храна с физическа активност, но понякога не смогваме. Предлагам ви 10 начина да изгорите 200 калории, които ще ви помогнат в такива моменти.

1. Ходете с бързо темпо, вместо да взимате такси - 40 минути. Когато поддържате бърза крачка, не само активирате по-голям процент от мускулите си, но и изразходвате повече енергия. Много приятно при хубаво време и чудесно изживяване, ако сте в чужд град, който може да разгледате.

2. Намерете стълби и ги изкачвайте - 15 минути. Това е любимият ми начин, когато пътувам. Повечето хотели имат достъпни и чисти вътрешни стълбища, които позволяват да ги изкачвате и слизате без да срещате много хора.  

3. Играйте баскетбол с приятели - 30 минути. През уикенда е лесно да съберете приятели и да си припомните правилата на играта. Тичането, дриблирането и хвърлянето неусетно ще натоварят цялото ви тяло.

4. Направете 30 минути домашна гимнастика. За да се организирате ви е нужно малко пространство: направете 10 клека, 10 лицеви опори, 10 подскока с високи колене и упражнение за корем по ваш избор. Починете си минута и повторете за общо 30 минути.

5. Танцувайте, сякаш не ви гледат - 30 минути. Припомнете си звуците на любими песни и се налудувайте – сами или с приятели. Танците отърсват от стрес, повишават настроението и се грижат за фигурата ви от глава до пети!

NEWS_MORE_BOX


6. Карайте колело – 30 минути. Може да се качите на велосипеда си и да отидете до магазина или просто да карате велоергометъра пред телевизора – колелото ще ви гарантира добро натоварване на долните крайници и корема и ще изгори излишните калории.

7. Съберете есенните листа с гребло – 30 минути. За градинарите това е златна възможност. Работата в градината е природен фитнес за цялото тяло – не само вие, но и всички около вас ще са доволни от резултата.  За максимален ефект, правете големи и ритмични движения.

8. Играйте Народна топка – 30 минути. Да не те уцелят е естествена мотивация да се движиш бързо. Детската игра не е само за деца – съберете няколко приятели и си я припомнете.

9. Плувайте – 40 минути. Не само ще изгорите калории, но и ще се отпуснете и разведрите. Водата има благотворно действие върху всички системи в тялото. Ако имате възможност плувайте колкото се може по-често, особено в периоди на преумора и стрес.

10. Скачайте на въже – 15 минути. Може да го правите навсякъде. Приземявайте се нежно и работете бързо за най-добър резултат. Потърсете клипчета на различни техники за скачане и се забавлявайте независимо къде сте!