Емоционално здраве

Каква е ролята на окситоцина – хормона на любовта?

Каква е ролята на окситоцина – хормона на любовта?

Окситоцинът е повишен при влюбване, по време на възбуда, кърмене и раждане.
Как магнезият допринася за спокоен и дълбок сън?

Как магнезият допринася за спокоен и дълбок сън?

Магнезият успокоява тялото и мозъка, стимулира спокойствието, а това води до по-качествен сън.
Помагат ли солните лампи при дихателни проблеми?

Помагат ли солните лампи при дихателни проблеми?

Лампите с хималайска сол обещават уют, но и ползи за здравето. Дали е така?
Д-р Петър Чипев: Не хъркането, а честото ставане по малка нужда е показателно за сънна апнея

Д-р Петър Чипев: Не хъркането, а честото ставане по малка нужда е показателно за сънна апнея

Сънна апнея се среща при деца и то не рядко, но факторите и поведението при децата са различни, разяснява д-р Петър Чипев.
Самотното родителство – самотна майка, самотен баща

Самотното родителство – самотна майка, самотен баща

Самотното родителство е все по-често явление. Въпреки че самотните майки са повече, напоследък все по-често се среща и вариантът самотен баща.
Откриха протеин, чрез който би могло да се влияе срещу Алцхаймер

Откриха протеин, чрез който би могло да се влияе срещу Алцхаймер

Какви надежди дават резултати от ново изследване за намирането на лек срещу болестта на Алцхаймер – която отнема личността на милиони възрастни.
Техниката за релаксация на Джейкъбсън – изключително ефективна

Техниката за релаксация на Джейкъбсън – изключително ефективна

Техниката за релаксация на Джейкъбсън помага при тревожност, напрежение, болки в мускулите, безсъние и други.
Защо имаме вежди?

Защо имаме вежди?

Веждите предпазват очите, но също са начин за изразяване на емоции.
Писането на ръка има повече предимства, отколкото можем да предположим

Писането на ръка има повече предимства, отколкото можем да предположим

Писането на ръка поддържа мозъка млад, предпазва от мозъчни заболявания, подобрява концентрацията и паметта.
Кога да си лягаме и ставаме, за да сме свежи през деня?

Кога да си лягаме и ставаме, за да сме свежи през деня?

Според националната фондация за съня заспиването трябва да бъде между 20:00 ч. и полунощ и да се спи между 7 и 9 часа.
4045 намерени, страница 1 от общо 405

Още от Сън
Самотното родителство – самотна майка, самотен баща

Кои са най-големите проблеми за тях?

Д-р Петър Чипев: Над 5 паузи в дишането за час са сигнал за сънна апнея

Всеки пети мъж страда от форма на сънна апнея

Примитивни рефлекси и детско развитие - 3 част

Spinal Galant рефлексът и рефлексът на Моро

Кой е „скритият“ участник в процеса на учене?

Процесът на учени е цикъл, от какво и как се ръководи?