Бременността е едно от най-вълнуващи изживявания за всяка жена. В този период обаче настъпват и много промени в женския организъм, поради което спазването на пълноценен и разнообразен хранителен режим, съчетан с поддържане на добра физическа форма, е от ключово значение. Спортът по време на бременност подготвя тялото както за самото раждане, така и за по-лесното възстановяване след това, а храненето, богато на витамини, минерали, микроелементи и най-вече на омега-3 мастни киселини осигурява подходящата среда за развитието на плода. 


Витамините участват във всички важни процеси в периода на растеж и развитие на бебето, а в хода на бременността нуждите на майчиния организъм се удвояват. 


Едва ли има дама, която да не знае колко е важен приемът на фолиева киселина от самото начало на бременността. Тя участва в процесите на кръвотворене и делене на клетките, като подпомага нормалния растеж и развитие на тъканите на плода. За да бъдете здрави, осигурете достатъчно количество витамини А, С, D, В6, В12 и микроелементите цинк и желязо, важни за функцията на имунната система. Желязото е отговорно и за синтеза на хемоглобин, необходим за образуването на червени кръвни клетки и транспорта на кислород в кръвта, а по време на бременност нуждите се повишават близо с 50%.



Добре балансираната диета по време на бременност включва продукти, богати на омега-3 мастни киселини. Редица проучвания доказват тяхното значение за нормалното развитие и функции на сърцето, мозъка и зрението както на плода така и на кърмачето.  Добри източници са студеноводните риби сьомга и херинга, чийто подбор трябва да бъде внимателен, тъй като съществуват рискове от замърсяване. 


Ако искате да си набавите важните витамини, минерали и микроелементи, съчетани с полезните Омега-3 мастни киселини като приемате само 1 капсула на ден, доверете се на немската комбинация за планиращи бременност, бременни и кърмещи дами, Допелхерц® актив Актив мама