ФорумФорум       ФорумСправочник       ФорумТест         |     Вход
Аптека онлайн

Акне вулгарис (Acne vulgaris)

Акне вулгарис (Acne vulgaris)
Информацията в статията е насочена към потребители с медицински познания

Публикуван на: 31.08.2009 г.

Последна корекция: 31.08.2009 г.

Прочетен: 158192

Съдържание:

2. Каква е етиологията на Acne vulgaris?

Рядко се установява външна причина за заболяването. Някои козметични агенти и мазила влошават акнето. Лекарствата, които провокират акне са кортикостероиди, литиеви соли, някои антиепилептични агенти и йодни препарати.

Някои ендокринни заболявания като конгенитална хиперплазия на надбъбречните жлези, поликистозни яйчници, при които се наблюдава хиперсекреция на андрогени, могат да тригерират развитието на аcne vulgaris. Акнето се повлиява също от генетични фактори.

   
   
Симптоми свързани с тази статия
Акне, Комедони, Нодули, Папули, Пустули,
Тема на седмицата:
Остеоартрит – студът го обостря

реклама
Виж още
Още от Хомеопатия



Сезонни продукти
НюзлетърНюзлетър                   RSS новиниRSS новини                   FacebookFacebook                   Twitter Twitter
Инвестор-Пулс ООД © 2001+ Всички права запазени
Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor-Puls ltd. © 2001+ All rights reserved. Contact Us | Advertising